• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • lollan79

ja, jag ska väl oxå vinka hej! måste ju käka nåt nu

• lollan79

kanske ett glas rött till! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vilken bra idé

• sweetstreet

Muggles!

Vinkar tillbaks mot götet-hållet!!! :)

Ja det blir spännande att se vilken cykel du kommer att hopp upp på sedan! Min är ju ganska lång så jag tror inte jag har ÄL förrän månadsskiftet november-december...

• sweetstreet

Ha en skön kväll Lollan!
    Och vin är aldrig fel! ;)

• Telemarkgrrl

Halloj, här är en smygläsare till! Det är ett tufft jobb må jag säga, man hinner ju bara åka mellan jobbet och hemmet så har ni hunnit skriva fem sidor.

Sweetstreet, kolla efter arctic root, det är det (ett av dom?) engelska namnet på rosenrot. Jag har ätit dom ett tag nu och har tyvärr inte blivit speedad som FruLlan men det var ju heller huvudsyftet med dom.

• sweetstreet

telemark
    Aha!!! Så den heter flera saker alltså. För jag kollade även rose root och hittade en blomma som verkade likadan som rosenroten.
    Men ska kolla arctic root också! Tack för tipset!!!

• Telemarkgrrl

Oops, jag blev lite nyfiken på hur många namn det finns på den där roten egentligen och kollade upp det på nätet. Jag hade fått arctic root från min förpackning här hemma men det är visst "a trademark name held by the Swedish Herbal Institute" så det funkar nog inte i USA. Ledsen för det! Men det latinska Rhodiola rosea borde ju funka.

• nu är jag fruL

hallojsan i tråden någon vaken
    så här sent brukar jag alllllllllllllllldrig vara inne på BT. jag antar att det håller på överstyr alldeles för mig...
    men vad faaan

Håller ni på att gnugga bäver allihopa som jessie så fint uttryckte det eller vad gör ni

sweet: jag vet inte om jag sagt det men jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen att du fick menshelvetet
    MEN kom igen nästa gång ska vi fanimej ge kärringen vad hon tål så att hon inte kommer tillbaka på läääääääääääänge
    kämpa med oss
    jag tänker spöa skiten ut röda tanten om hon bara så försöker komma i närheten av nån av oss

tillbaka från stallet med ett svidande mellan benen
    hoppsan så kan det gå

men vilken ställning skja man köra på om man är öm i kl*ittan
    help

helst ska det ju vara en ställning som ger barn också¨

• nu är jag fruL

apropå rosenrot så är jag inte helt säker på att det äär just dom tabletterna som gört mig lite speedadd. det kan lika gärna vara de där med gladad gubbar på som jag köpt på plattan

muggles: hmmmmm pms humör KAN vara ett symptom....
    bläddrar i boken över symptom
    Japp så är det
    så......
    hoppet är INTE ute.
    Men går det åt helvete så har vi både depressions mantel att låna ut och kan förse med kärnvapen om du vill spränga något. ALLAbehov kan tillgodoses

hmmm tror ni man behöver mat eller räcker det med glög goch smågodis
    japp maken är borta då dansar fruLlan naken på bordet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???