• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

nu är jag fruL: du ska sluta samma dag som du har fått böjj!
    Jag fick böjj på fredagen, men jag tänkte när jag stod och tog min fredags drink och kände ÄL att nu lever kanske ägget i 12 timmar, så det är bäst att ta en tablett bisolvon och 2 rosenrot även i kväll. Så jag åt även böjjdagen (hela dagen) sen slutarde jag på lördagen, dagen efter.

Frejis: Berocca är en brustablett sonm gör en pigg och innehåller en massa Bvitamin, zink, folsyra och annat. Men typ bvitamin 1,2,3,6 osv det finns massor. Jag drack det varje morgon i stället för juice. Gott men dyrt, 2 rör kostar 90 kronor (30 tablett totalt).
    Men Mitt Val Kvinna och Folsyra ska du definitivt börja med bums!!!!!!!!! De rekommenderar folsyra redan 3 månader innan man vill bli gravid! Så det är bra till det mesta, men särskillt för barnet sen när du väl blivit gravid.-

• BrudSommar2006

Snart så - finns det fortfarande hopp om ett par plus den här veckan då? Tycker mig ha läst att många redan fått mens, deppat ihop och nu lyckats ta sig ur den värsta svackan, antagligen på grund av FruLs fantastiska underhållning.

• _koko_

Jag behöver nog kärnvapen till röda faran om hon visar sig för mig...

• _koko_

BrudSommar2006 - jag har inte fått mens ännu och har, dumt nog, börjat hoppas... BIM igår fram till fredag (osäkert).

• Snart så....

Helt rätt koko! spräng skiten i luften!
    Attans att jag inte kom på det lite tidigare :D

• Snart så....

BrudSommar2006: resten har nog redan fått sina pluss eller mens.

• nu är jag fruL

koko: den kärringen kommer inte komma ska du se. Annars så kan jag nog fixa fram lite kärnvapen också. Jag har ju vuxit upp i förorten och där lär vi ju oss hantera och köpa vapen i småskolan
    skriver upp på listan en eldkastare också... så där

cicci: ha ha ha
    jag tycker redan att du börjar låta lite bestämd och myndig på rösten .Mamma hormonerna har nog redan börjat komma

• BrudSommar2006

Koko - hur länge klarar du av att vänta innan du testar? Ingen idé att testa i onödan, jag vet, och jag beundrar de som kan hålla sig...

• nu är jag fruL

jag vill att koko ska testa !
    JAG är nervös

• nu är jag fruL

dessutom så vill jag ha inlägg 1800

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???