• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

mindre för faaaaaan
    nog för att du väger som en fjäder
    MEN jag har dragit i mig snart en platta öl
    jag kan för faaaan inte hålla mig själv upprätt, hur tror du då att jag ska fungera att ens kunna titta rakt om du sitter på mina axlar

men eftersom jag är lite smypervo av mig så kanske jag tar och klämmer lite på dig
    ha ha ha
    när inte maken är emd får alla se upp för när frullan är full vill hon klämma

• BrudSommar2006

Skärgårdsbruden - har mått väldigt dåligt från början och i vecka sju stod jag inte ut längre utan ringde och fick tid hos vanlig läkare eftersom jag inte fick tid hos MVC på länge. Trodde jag skulle bli hemskickad med tabletter men jag hade så dåliga värden med uttorkning i urinen så jag fick remiss till gynakuten och blev inlagd ett par dagar i stället. På min födelsedag också så det blev inte mycket firande, jag tror att jag har beklagat mig tidigare i tråden! Men, men, ständigt hög på tabletter går allt bättre nu så länge det inte luktar mat!

Ägnar numera dagarna åt att hålla tummar och tår för resten av er, den ständiga nyfikenheten är svår att leva med! Knappt att man hinner jobba heller om man ska hinna läsa ikapp.

• Liten med Mindre

FruL - sluta vingla! Jag blir så lätt åksjuk, börjar må lite illa...

Är det kanske ett symptom!!!

(Förlåt, har ju precis haft mens, det går visst inte.)

• Frejis

Pust pust försöker läsa ikapp efter tre timmars frånvaro... vad ni skriver flitigt! :) men det vet ni om vid det laget.

Har rosenrotsklubben redan bildats? Jag kommer att följa i Ciccis spår och inta alla möjliga tabletter inför nästa ÄL som väntas... hm, 23/11. Tidigare än så vill jag inte ha det för att då får jag äla i ensamhet :( vet i alla fall en man som får skulden för det. Visst var det ett gäng som har ÄL 23/-24/11? Hoppas att jag iaf är i takt med majoriteten den här gången :)

• Liten med Mindre

Ajjj! Kläm inte sönder mina tår FruL. Jag ska sluta kittla dig under näsan med dem. ;)

• Liten med Mindre

Frejis - hoppa på cykeln! ÄL 24 för mig i alla fall. Nåt ditåt.

• BrudSommar2006

Vi provsmakade GB sandwich i lussebulle och pepparkakssmakerna på fikat nyss, de var inte så hemska som man hade trott.

Mindre - jag undrade förut hur du kunde bli åksjuk av att bugga men nu börjar samma sak drabba mig, jag kunde knappt stå upprätt efter snoan i går kväll. Får nog lägga ner dansandet snart. Fast ni har ju ert roliga kvar i mars har jag förstått.

• Frejis

Mindre - japp, ska köra hårt den här gången, hoppas att passet ger önskade resultat ;)

• Liten med Mindre

Brudsommar, om du kan äta GBsandwich med saffrans och pepparkakssmak så mår du nog inte så illa i alla fall. ;)

• Liten med Mindre

Bra, nu låter vi Frejis trampa cykeln ett tag så att Nenne och FruL får vila lite.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???