• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag är också kissnödig
    kan det vara ett symptoooooom

tänk att symptomen kommer redan innan man haft ÄL

eller är det all öl

cicci men du hade ju symptoooom i lördags
    TÄNK vad kissnödig du var då
    det kan ju inte alls ha berott på 20 liter juice

tjejfest!!!! JAAAAAAAAAAAAA
    kan jag komma nu!!!!!!!!!
    jag vill inte vänta till januari
    vill parta nu!!!!!!!!

Jag ringer efter taxi nu cicci: jag är på g så se till att gå hem från jobbet nu
    jag är på väääääääääääääääääääääääg
    party på östermalm here i come

• Storasystern

Instämmer precis med föregående talare! Piggare behöver mandefinitivt bli så här års! Det kanske måste bli lite rosenrot för mig med när jag kommer hem! :)

Mindre, tack för länken! Mycket lärorik! det står bl.a. att folsyra bara är bra för barnet (och produktionen av spermier) men att den inte påverkar chansen att bli gravid... Ska nog äta lite till ändå, _ifall_ att man skulle lyckas nån gång.

Fast jag har ÄL till helgen till absolut ingen nytta... :(

• Storasystern

FruL, nu var du snabb, jag ville instämma med Vickan ju! :)

• viktualia

Storasystern - *asgarv*

Förstår att ditt inlägg skulle hamna efter mitt... istället hann FruLlan emellan... fniss fniss....

• Skärgårdsbruden

FruL - Rosenroten verkar verkligen ha gjort susen! :D Du är ju hur rolig som helst ju!

Snart så - Fy va trist... mens tycker vi INTE om! Kram, kram till dig!

Moppy - förstår att du måste ha det jättejobbigt idag. Jag lider verkligen med dig och hoppas att du snart mår bättre igen! Stooooooor bamsekram! Hur skulle du gjort om du var jag (plussade ju i förra veckan9. Ska jag beställa VUL eller inte?

Koko och Jessie - jag tror helt klart att ni är gravida. Väntar med spänning på era plus! :)

CicciL - var beställer man sitt VUl, hos sin vanliga gyn eller hos BM?

• nu är jag fruL

jäv*llllla taxi
    jag fick inte åka med .... han sa att jag var för full
    va ?????
    efter bARA 14 starköl
    jäv*la lantis

dessutom så ville han INTE titta på mitt ÄL test hallååååååååååå det är faktiskt intressant

hmmmmm
    cicci: kan jag komma en annan dag istället?

• nu är jag fruL

om jag ska vara ärlig så tror jag knappast att rosenroten har verkat änu för mig. har ju bara ätit i 48 timmar.
    Näe speeden är nog för att jag sovit för lite och har fffffffffföööööööööööööör jävvvvvvvvvla tråkigt....

näe mens borde förbjudas

snart så: se där slippa ljuga på julfesten
    alltid något, fast det är klart hade ju säkert hellre ljugit än fått mens

• Storasystern

FruLlan är på topp idag! :)

Jag måste definitivt testa rosenrot! Om man har sådär kul så är det definitivt värt det! :) :) :)

• Moppy

Skärgårdsbruden: man kan tyvärr inte se ngt på VUL förrän v 5-6, och det man ser blir man bara nojjig över (är den för stor, liten etc.) Jag gick ju på VUL pga att jag haft en konstig blödning, har man haft det tycker jag man ska gå och kolla sig, men annars finns det väl ingen anledning. Om man ska gå är väl tidigast v 8 bra, då ska hjärtat ha kommit iggr och det kan ju vara skönt att se.

Men BM eller gyn kan säkert ge bättre råd om det... :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???