• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ha ha ha det vore duktigt

• nu är jag fruL

VI är duktiga vill jag bara säga

• nu är jag fruL

fast duktigast är JAG

Och mest EGO

• BrudSommar2006

På tal om choklad, jag är otroligt godissugen men mår jätteilla av smågodis. Tror ni det är för att det är svårare för kroppen att bryta ner geléfigurer och annat? Tror ni att det skulle gå bättre med choklad? Jag känner ju att jag skulle vilja ha godis av något slag men så kommer illamåendet. Först tänkte jag att det kanske var av sockret men glass går bra. Jag hör ju själv hur det här låter, jag ska låta bli godiset.

Frejis - CicciL verkar ju vara expert på alla tabletter man bör ta!

• Liten med Mindre

BrudSommar - gick det bra med choklad på provningen så kanske det kan stilla behovet nu? Pröva. 50/50 chans. ;)

• Snart så....

*torkar pannan* tack FruLlan :)

Näää mår fakttiskt bättre nu än tidigare. Det är ju bara att acceptera att det är kört och tänka framåt.

Woooow kom just på glögg, vin, teguila faaan vad jag kan dricka på julfesten. Nu slipper jag ju komma på "dåliga" ursäkter och kan festa ordentligt.

• Jessie76

BrudSommar - lite schizo? Hahaha... Jo det var en monolog utan dess like Ville du ha svar/stöd eller? Du kan nog inte klura på vad som är naturligt eller inte när du är gravid, för kroppen beter sig INTE normalt då. Finns nog ingen logik heller tyvärr...

Ååååååh vad det är roligt å va på den här tråden trallalalallaaaaaaa jag gillar er dumdidumdidum puss på er alla

Jag tycker tuk tuk låter ypperligt, men vi får nog ta din pålle oxå FruLlan, om inte annat kan jag dra på mig selen ett tag

Snart så... Håll ut, det går väl över så småningom även om det säkert känns jättetungt just nu

Moppy - vart tog du vägen? Hur mår du? Jag tänker på dig bara så du vet *kram*

FruLlan och Nenne måste bara få säga att det är en ynnest att få ägga med er eminenta damer (Och dig oxå Mindre även om du är lite efter )

Varför räknar du mig till pregnant??? Jag har testat neg nyss ju

• nu är jag fruL

vänta vadddåååååååå
    jag slänger ifrån mig min halvfulla ölburk och torkar bort chipssmulorna
    vänta vaddååååååå????

NÄR testadedu neg jessie???? var det inte lite tidigt????
    jag menar, ilningarna i din lilla (? ) tapp då????? och dina konstiga blödningar????

du jag litar lika lite på ditt minus som kokos, bara så att du vet

vad menar du är mindre lite bakom
    bara för att hon är mindre än oss andra (även fysiskt ) så behöver hon inte vara bakom
    vilka fördomar jessie

ha ha ha
    jag vill bara ha igån en cat fight här och kommer att försöka misstolka alla så att vi får intriger.
    Japp fruLlan är på sitt aggro humör och vill se blooooooooooood

och INTE mensblod

ha ha ha Äl aggro

underbart nu är jag inte bara agggressiv vid pms nu är jag det även vid ÄL FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY vad maken ska bli glad

• Snart så....

Vill se blooooden flyyyyta *måste sägas med vildvittror röst*

Happ nehe mitt blod funkar inte, vad sägs om en Red Bull-vodka?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???