• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

sprattelknappen
    ha ha ha det var den roligaste omskrivining jag hort!!!! ha ha ha
    nenne du ar faktsikt en frisk flakt i livet!!!!!

koko nej jag forstar. fast jag tror inte det blir minus...

• Jessie76

hehe, nae - om jag sitter längst fram så kör vi ju i diket! Det är ju DÄRFÖR det inte går för oss (nähä, jag menar bejbizar Nenne, vi veet att det går för dig jämt ) - så nu hoppar jag av och sätter mig längst bak så det blir nån ordning! Nenne, du får sitta längst fram för jag VET att du är mager som en skrika Frullan du styr va? Phu, så... Nu kan vi köra igen

• nu är jag fruL

nenne.
    hmmmm ja jag tror ABSOLUT att det underlattar att komma samtidigt. MEN jag orkar inte alltid. Jag har lite svart att komma samtidigt som maken. Jag kan inte bara pilla till lite pa sprattelknappen sa att det funkar. jag ar lite mer kravande an sa.
    sa ibland blir det ren mjolkning av maken

• Jessie76

Sprattelknappen e bra - hos mig kallas den flödarknappen oxå för så e det (generad).

Jag förstår dig Koko, håll ut. Här är det samma, fast jag har såna ilningar i tappen... Kan inte sitta med benen i kors ens...

Vad har vi för BIM:are nu då?

• nu är jag fruL

faaan ska jag styra....
    hoppsan
    jag kan saga att jag ar okand for att trilla omkull och kora i diket. Nar jag ar full alltsa...men det ar jag ju som oftast. Bade nar jag ar till fots och till cykel. Sa att jag styr shitt da blir det krokigt.
    ja menar oj oj oj

nenne det ar fuskigt att du kommer som pa bestallning jamt...

• nu är jag fruL

men jessie for sjutton
    du ar ju sakert ocksa pa smallen. testa dig@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nenne78

frullan
    haha, jag tror inte att just att komma samtidigt är det avgörande för själva produktionen, så pilla hur du vill

Jessie
    Och eftersom min hud är nästintill genomskinlig så skulle det inte spelat någon roll om jag så var stor som en grizzlybäver, det är nog bäst som du säger att jag tar över styret. Ta på er hjämlarna bara, flickor! Nu blir det åka av! Dra in lösa delar och trampa på...

• nenne78

*knuffar undan frullan från tätpositionen*

JAG STYR! Akta trädet!!!

• nenne78

jaha det var en stock! Kanske bäst att du kör ändå frullan, som vet hur tåckenadära saker ser ut i verkligheten

• nu är jag fruL

nehej du nenne
    du SA att du skull kora sa nu far du fasiken i mig gora det!!!!!!
    JAG har precis dukat fram en platta ol och en chipspase. Jag kan inte styra...

tjoho....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???