• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

cicci: KLART vi inte ska träffas utan dig
    är du heeeeeelt tokig eller
    HUR skulle det gå till. Vi behöver vår galna pappersmuff och hennes tokiga historier om grytlock och lax som kastas genom köket.
    Herreguuuuud vilken galen bebis ni kommer få

hmmm är det efter BIM näe då måste nog vi försöka deppkröka nån gång innna.

Snart så gumman vart tog du vägen
    kom hit och deppa med oss. Jag kan slå någon eller säga massa fula ord om det hjälper dig

Själv har jag ont i magen kan det vara ÄL på g... eller var det så att jag redan är gravid och minus på testet och mens i 5 dagar bara var för att luras
    jag måste säga att jag nooooog håller på att bli tokig av symptom jakten.

Cicci: att du INTE har symptom tror jag är helt normalt. Du är gravid enligt testet och det är långt ifrån alla som får symptom över huvud taget. Så njuuut av att du INTE går omkring och har ont, mår illa, osv
    puss

• _koko_

Smiter in supersnabbt och säger: Inga fler blodspår än så länge. :) Inga andra tecken heller förutom lite mensvärk. Hahaha, visst låter det lovande??? Nej nej nej, inte tänka så...

Gråter dock en skvätt för snart så och sweet, trodde också att ni skulle följa cicci!

Kram! Hoppas på att kunna smita in här i eftermiddag igen, men tills dess måste jag jobba jobba jobba...

• Snart så....

Kan knappt gå in här, börjar nästan gråta varje gång. Vill inte må så här :(
    Har svårt att vara på jobbet, var nära att åka hem för ett tag sen. tyvärr har jag så uberjävligt mkt att göra denna veckan så det hjälper inte direkt till just nu.
    Har bokat solariet på jobbet så jag får vara ifred ett tag på lunchen och bara vara.
    KRAM på er

• Liten med Mindre

Storasystern,

lite information hittar du här:

niomanader.se/

Eller googla på ägglossning eller nåt sånt så dyker det upp något läsbart.

• nu är jag fruL

snart så:
    usch gumman. jag vill bara komma och ge dig en kram Faaaan vad jag verkligen vet hur du känner. jag satt i samma sits förra veckan.

kan du inte bara skita i jobbet... faan vem kommer att tacka dig om 5 år för att du var där idag? Näe skit i allt.
    Gå hem. Gå förbi systemet och köp en flaska glögg, köp lite peppisar, godis eller glass. Hyr en bra gråtmild film som du kan gråta med. Kryp upp i soffan med en termos glögg och bara gråååååt i kapp med filmen.
    Usch vad jag lider med dig. Det är så jäv'la vidrigt at må som du gör nu. Om jag bara kunde göra något.
    Kram på dig hjärtat

• nu är jag fruL

koko: nu får su skärpa dig och inte hålla oss på halster längre. TA ETT NYTT TEST!!!!!!!!

• Bröllopstokiig

Snart så... håller med frullan, gå hem idag och försök vila lite och vara ensam. Eller gå hem tidigare i allafall.
    Förstår att du är ledsen, det gör vi alla som försöker så hårt. Det känns nästan som jag vill ge bort mitt plus...
    Måste bara fråga eller nämna att vissa får ju mens som vanligt runt det datumet man skulle haft det. MEN det kan ju vara som för mig innan, ett tidigt missfall. Min mens blev ju sen 3 dagar den gången...

• Jessie76

Shit asså *sagt som Dogge*
    Nu är det bergochdalbana här!! Man blir superglad - jättelessen - glad - lessen
    Jobbigt för mig som läser - 100000000000 gånger jobbigare för er som är med om det
    Tycker verkligen synd om er, säkert inge kul å höra men någonting vill man säga... Man vill hjälpa på nåt sätt...

FruLlan och Nenne, nu glömmer ni mig IGEN Nu blir jag lite lessen i ögat faktist Jag har ju varit med såååååå länge å ingen kommer ihåg mig buäääh Jag har faktist BIM samtidigt som er typ

• Jessie76

Men koko kan du testa igen???
    Hur känner du dig? Har du nå "ont" i magen eller? För nu känns det som att jag får mensvärk nästan... Jättekonstigt Fast som Muggles sa(tror jag det var...) kan det ju vara ett MF.... Äh jag vet int.
    Vi får se nästa BIM hur det går eller inte

• Snart så....

tack tjejer för att ni finns här!
    Det har inte riktigt sjunkit in än, men tror faktiskt att det var ett tidigt missfall. Fick ju sitta på toa i 10 min medans det bara rann, det är inte normalt för mig. Har fortfarande ont :(
    Måste vara kvar i några timmar men ska garanterat gå hem tidigare idag.
    FruLlan & Cicci, jättekram till er båda

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???