• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

alltså nu menade jag dom som bara tittar in i tråden och skriker ut att de blivit gravida...
    bara så att ni föstår.

att folk HÄR talar om att de är gravida är ju det vi vill, vårt mål. det är bara de som tittar förbi och aldrig kommer hit mer...

men ni fattade nog

• Frejis

Hm, ska kanske överväga att vara lite besvärlig och bidra till det gemensamma symptomletandet... nej, nu tar jag stöd av dig FruL och kryper fram från mitt hörn med vitamintabletterna i ena handen :) att hålla sig bort och deppa i ensamhet (och göra livet surt för maken ;) är annars en ganska naturlig tanke. Mycket lättare att vänta in det här gravbeskedet i ensamhet och visa sig sedan...
    Men nu ska jag ju inte göra det eftersom jag har precis haft min mens och väntar på ÄL. Maken är bortrest (vilken svikare ;), men har lovat komma tillbaka tidigare än planerat för att tajma in den magiska stunden för barnalstrandet. Får se om vi lyckas den här gången.

• nu är jag fruL

frejs
    BRA att du kröp fram!!!
    Jag tror INTE att man skall vara ensam i sin jakt på ÄL, symptom, mens sorg eller lycka. Jag menar
    Jag tror att vi alla känner ganska lika att man inte vill älta sin barnalstring med sina real life kompisar. Dels så vill man ju inte att alla ska veta om att man försöker för dt kan bli så hiiiiiiiiimla jobbigt. Nätet kan man ju alltid stänga av liksom. Men sen så är det jobbigare att ställa samma fråga, eller dra samma sken symptom för femtielfte gången för maken eller vännerna. Jag menar de spyr ju om man ber dom svara på vad det kan betyda att det ömmar i boobsen. Alla har ju hört det 50000 gånger MINST

Men nu kärna fabriksarbetare, ni är ju i samma sits och ältar samma problem. Ni åker upp när mensen är lite sen eller boobsen ömmar. och ni faller som en sten när mensen kommer. Vi kan nog alla relatera till hu de andra känner, åde i upp som i nerförsbacken. JUST därför så är det så bra att vi har varandra.
    och jag tror att det faktiskt är när man känner sig skitlåg och att det aldrig kommer att fungera, som man behöver tråden som mest. om man orkar vara här vill säga.
    x
    Så alla som tror att ni är för deppiga för att vara här : Det är FEL
    vi finns här och vi vet hur det känns. I alla fall jag tycker att det är så... hoppas att ni håller med.

kram till alla
    mensare som plussare

• nu är jag fruL

lycka till den här gången frejs.
    Den här ÄL kommer du, jag, snart så, nenne och sweet, pirr..mm och flera KLARA det!!!!!

koko och jessie, som ni märker så räknar jag er till de gravida....

• _koko_

Som i slang för "jag håller med allt du skriver"!... :D

• nu är jag fruL

hmmmm
    kom på att mindre också ska få plats på cykeln....
    känner att det är trångt nu. även fast mindre är smal som en sticka så....

näe nu får vi nog lov att skaffa ett större fordon... hmmm större cykel.
    vad sägs om en tuk-tuk????
    där borde det rymmas lite fler va?

jag vete sjutton vem som man kan lita på att styra... inte mig i allafall. Även fast en tuk tuk säkert är vingelsäker.... men näe lita inte på mig.

Förresten folsyra är ju B vitamin... och i öl är det massa B vitamin...
    ALLTSÅ så borde det ju vara kanon bra att dricka massa öl
    fy faaaaaaaaaan vad bra äntligen kommer min alkoholism till användning
    HURRA!!!!!!

och kom nu inte med något neggigt ski*t om att det är olika B vitaminer
    låt mig leva i min dröm där öl enbart är nyttigt

• Snart så....

Vad underbart du skriver FruL, precis så är det. Är så glad över att ha hittat denna tråden där man kan prata om allt. Skulle inte kunna belasta mina kompisar för de vet inte ens om att vi försöker.
    Det kommer ju vara jätteroligt när vi snart går där med våra stora magar och pratar om gravidsaker och för att inte tala om vilken barnvagnsmaffia vi kommer bli!! :D

• Snart så....

men men...det blir ju nästan för tungt för min pålle att dra?? Ni får väl stänga ihop på en släde?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???