• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Snart så... - gumman, har du åkt hem redan, är det därför du är tyst? Vet hur det är annars att inte kunna skriva för att man är så ledsen... Skickar ännu flera kramar till dig!

• nenne78

pirr
    smart, annars kan det nog bli hål i botten. Skrapsår är det sista vi vill ha! Men då är du ju inte sååå långt efter resten av cykelligan. Jag har ju runt 21 så om vi svetsar lite kanske du får plats?

• Liten med Mindre

Ser fram emot glögg-dejten med skräckblandad förtjusning. Har BIM fredagen före, precis som denna gång.

Plockar ni upp delarna av mig om det inte går nästa gång heller? Ser du till att ha lite stark glögg hemma också koko, även om du kanske inte dricker själv?

Eller vad sjutton, jag får väl ta med det jag behöver för att sörja eller fira med! Blossa årgångsglögg! :)

• pirr!

Gärna! Trångt är bra! Förhoppningsvis blir det ännu trängre framöver när våra putande magar ska få plats med.. men då behöver vi kanske inte cykeln längre förstås..

• Snart så....

Gud ni är ju helt galna hahhaha
    Mår lite bättre när man läser alla inlägg och börjar le här.

Låter som ni behöver hjälp med tandemcykeln, bäst att ni sätter skidor på den så kan ni får tolka efter mig på häst :D Då ka ni sitta där och jäsa och dricka glögg...

• pirr!

Glögg måste vara bra för alstrandet! Synd att man inte bor i stockholm längre. Hade varit mysigt att tolka efter hästen till glöggträffen hos Koko...

• _koko_

Ja, det finns ju chans till snö (då får ni byta cykeln mot en släde, vill inte ha några cykelolyckor!) eftersom jag bor i föööörorten! :D

Mindre - det finns redan mängder med glögg hemma, bara blossa (starkvin och förra årets årgångsglögg)! Får ju komplettera med en massa saftglögg också, för då ska det vara många med plus!! Det har jag bestämt. :)

• Frejis

CicciL - grattis till plusset! :)

Jag har blivit en smygläsare av tråden då jag känner mig... tja, hur ska man sammanfatta det? ledsen, arg, irriterad, gnällig, deppig... ni vet säkert hur man känner sig när man bara får mens. Vill inte dra ner tråden med mina deppiga tankar därför är det bäst att hålla tyst :)

MEN... nu har jag en vettig fråga. Vad är det för vitaminer och mineraler som ni äter för att bli gravida? Och hur mycket? Jag har skaffat mitt val kvinna, men ska man ha något mer?

• nu är jag fruL

frejis
    Att vara deppig är INTE ett själ till att hålla sig borta från tråden!!!!!
    ta det från deppdrocttningen själv

fast jag kom ju just nu på att jag också hade samma tanke att hålla mig borta när jag var som deppigast... usch vad dumt av mig!!!
    NÄE här får man vara precis hur deppig man vill tycker jag!!!! ös på med era depptankar. Jag är BÄST på att vara deppig så jag kan ta hur mycket som helst

man får även vara hur glad man vill också. eller hur nojjig, puckad, korkad, elelr bara vara.

det enda man INTE får är at sticka in sitt fula tryne och tala om att man är gravid. Sorry men far åt helv*ete här kämpa vi faktiskt ihop
    Sen får man inte vara elak mot andra i trådem.Men det är aldrig någon som är så det är inget problem.

Så där nu har mamma deppmaster kommit med lite regler.
    Kanske ska vi göra dom officiella efter nästa styrelsemöte

• nu är jag fruL

just det vitaminer och mineraler var det
    Folsyra är vel det enda som man uttalat ska ta om man vill bli gravid. och det finns multitabletter på apoteket med folsyra och allt annat gott i. Dom är bra och täcker alla behov.

sen finns det teorier om att rosenrot, bisolvon och omega 3 på olika sätt kan hälpa en att blir gravid. Men det är inte vetenskapligt bevisat tror jag.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???