• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Shit vad du skriver Fullan Kör du trippeldos av Rosenrot eller? Du verkar ha en hejdundrande energi!

Frejis: Ja som Brudsommar skrev så har jag all koll på tabletter nu. Eftersom jag just plussade efter ha ätit för mycket av allt Givetvis tror jag stenhårt på detta eftersom jag blev gravid till slut, och det var denna gången samt första gången jag åt alla dessa tabletter

Snart så... skönt att du har piggat på dig lite, gläder mig.

Jessie, tror som frullan att det kanske är ett litet plus i allafall!

KOKO hohoho vad är du? Har det kommit mer blod! Kan ingen plussa nu då? Jag känner mig helt utanför i tråden plötsligt! Så sjukt. Jag som redan planerade för ÄL i november. Bokade ju hem mig från Göteborg en dag tidigare i nästa vecka för att jag skulle hinna få till det med maken! :-O

Ja ja, Jag sitter i tuk tuken redan och jag sitter med näsan framåt, jag kan inte åka baklänges nu när jag är gravid

• Moppy

Jessie: jag är här, är ganska låg idag så läser lite smyg istället ;)

Usch, kan säga att detta är inte kul. Ibland ångrar jag att jag gjorde alla VUL så tidigt för man blir bara nojjig och nu när man VET att det är något fel och det kommer komma ut snart är det sjukt jobbig. Hellre hade jag bara tagit en blödning som visar sig vara missfall och sedan gått vidare. Nu måste jag gå och vänta eller ta ställning till skrapning.

Bläää!! Var är den där j*la deppmanteln, tror jag behöver den mest idag...

• _koko_

På lunch... ;)

FruLlan - hjälp, jag har ju inte en chans att läsa ikapp nu när du skriver så vansinnigt mycket!! :D Din galning...

Inget mera blod, men lite beiga/ljusröda flytningar igen.
    Förstår ni hur hårt jag kommer att landa om det inte blir något plus nu... Då får ni skrapa upp resterna, för då kommer jag inte vara å leka med. :(

• nu är jag fruL

hej cicci
    Vad kuuuuuuuuuuuuul att se dig

japp rosenrot är livsfarligt.
    tjohoooooo
    ställer mig på skrivbordet i kontorslandskapet med min burk mariestad och drar av en masters of puppets cover a ca pella med komp av att slå ett ÄL test mot ölburken .

Tjohooooooooo det är party här

jag känner dock att jag håller på att slå övver och ska börja hårdrocksslåss snart med nån
    åt helvetettttt med allt vad mens heter.....
    kom igen bara mensjävelshelvete så ska du få
    du får INTE komma och hälsa på mig opå flererrrrra år

skitsooooooooo

blir man så här av rosenrot
    livsfarligt!!!!!
    och jag äter INTE trippeldos....
    och bara ätit 2 dagar

• Snart så....

koko: Lovar att skrapa upp dig gumman.
    Jag fick ju toppenhjälp att bli uppskrapad själv. Fast vissa delar kommer nog att ta några dagar att skrapa upp.

Håller tummarna stenhårt att du får ett stort PLUSS

Moppy: *räcker över min egen mantel* KRAM

• nu är jag fruL

moppy: heeeeeeej gumman
    usvh lider med mid
    jag hade nog också hellre tagit ett MF utan att behöva allt lidande och bergochdalbanan innnan.
    Gumman
    MEN du ska veta att du inte BEHÖVER hålla dig borta för att du är deppig! DEPP är enormt välkommet här tycker jag som är mästare på depp

min deppmantel är till för alla som behöver.

koko: vi kommer finnas här OM det nu går åt helvete MEN det kommer det inte göra!!!!

• Bröllopstokiig

frullan: *ASGARV* jag skrattar så jag gråter på jobbet, kompa med ÄL test mot öl burken, AHHAHAHAHAHAHAHHAHA kissar på mig nästan av skratt. hahahahahaha

Jag blev skit pigg av rosenroten, men jag tog ju 2 tabletter på morgonen pch sen 2 på kvällen i 13 dagar, så jag kunde knappt sova... men det var fan värt det!
    Rock on girl!

Jag tror jag får ta och ordna en tjejfest hemma hos mig snart! Om vi inte hinner innan jul, så i januari! Frågan är hur kul det bli om alla då ska sitta och dricka saftglöggen som är kvar kanske???

• Liten med Mindre

Avslöjad - det är jag som är Liten. Precis vad min man kallar mig.

Mindre är bara ett framtida projektnamn på den tilltänkta magen. :)

Håller mig lite bakom, så att ni andra säkert kommer upp på cykeln. Är van att vara den som balanserar upp på slutet. Har gjort många sånga gruppövningar, så detta borde gå kalas.

...för det var väl det ni menade FruL och Jessie???? ;)

• Liten med Mindre

*klappar sig förnöjt på kexchokladkulan*

Cicci - kissnödig är är väl också ett vanlig symptom, så kissa på sig av skratt platsar nog med. :)

• Bröllopstokiig

Ja kissnödig är ett symptom man får senare enligt min nya gravtidning. Har inte det symptomet än, men jag lär nog få, så det passa ju bra

Nu ska jag på externt möte!
    Vi ses snart!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???