• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Ojoj FruL, spara lite energi till maken också. Idag tror jag dina krafter räcker till mer än bara mjölkning minsann. :D

Kanske skulle pröva rosenrot också. Behöver lite mer energi. Kan mannen ta rosenrot också? Tänkt vad livat hemma med 2x"FruL-energi".

Har smygstartat med Bisolvon. Tänkte att den eländiga hostan skulle ge sig...

• nu är jag fruL

ha ha ha
    eller så går all luft ur mig som en ballong. så ligger jag där som en använd kondom på golvet

seg och med slemmigt innehåll

ha ha ha

• Snart så....

FruL: Självklart hade jag mkt hellre ljugit och supit kollegorna under bordet genom att nubba vatten. Men måste hitta något att se fram emot speciellt efter man varit på muggen.

Fyy måste nog gå och handla skydd anpassade för rikliga blodflöden. Fast vill inte för nästa gång ska det banne mig inte komma någon mens!! så det så, nu är det bestämt!!

• nu är jag fruL

moppy:
    jag tycker att du har rätt med det där med VUL. Jag fattar inte riktigt vitsen med det. varför har det blivit så inne med att göra vul? det känns som att det är lite väl mycket om man som moppy inte har någon speciell oro eller anlednning.

Man kan aldrig gardera sig mot att det kan hända något. Inte fullt ut i allafall. och vad är då vitsen emd att bli mer stressad.?

fast vem vet jag kanske tänker annorlunda när jag själv blir gravid. men just nu så ser jag inte vitsen med vul.

• Liten med Mindre

Var inte så knusslig FruL. Det är det slemmiga innehållet som räknas i såna här sammanhang. :D

• nu är jag fruL

snart så:
    Hoppas att ditt förbud mot mens även omfattar mig. För jag ska INTE heller ha mens på 9 månader nu!!!!!! nu är jag klar med den
    bara så att den och alla ni vet!

• Snart så....

Självklart FruL, skål på det! *klirr*

• Liten med Mindre

Tänkvärt - gissar att oron gravida känner bara kommer att omvandlas under årens lopp. Vi kommer alltid att oroa oss över våra barn, i olika form. Hoppas att det går att lägga det på en rimlig nivå från början, annars blir kraven övermäktiga så småningom.

*lite nervös för hur jag ska lyckas vara "rimlig"*

• Skärgårdsbruden

Det låter bra FruL, håll dig borta från mensen! :) Och jag håller nog med er om VUL, det är nog sant som ni säger. Undrade bara lite hur det är tänkt och vad som är bäst. Fast gåt man till vanlig MVC får man ju inte se bebben förrän låååååång fram i graviditeten. Kanske borde finnas ngt mellanting? Men vad vet jag. Hinner nog ändra mig 118 gånger fram och tillbaka

• BrudSommar2006

Fast en liten vits med ett tidigt VUL kan jag se, t ex om man har otur och barnet inte ligger rätt utan ligger i utanför livmodern i stället. I så fall kan det väl bli farligt för mamman långt innan man har tid för riktiga ultraljuden eller tid hos doktorn. Om barnet ligger fel kanske det är bättre att veta tidigt än att vänta till typ vecka 18 och sedan få operera? Jag vet inte, det var en tanke bara.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???