• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Oj, inser att jag gör allt för att slippa avsluta mitt protokoll jag skrivit på hela dagen.

• Bröllopstokiig

Frejis; se till att äta dubbeldos om du inte har börjat äta Rosenrot än. Man ska äta Rosenrot och Bisolvion från mensens första dag fram till ÄL sen ska man sluta!

Jag käkade (och käkar fortfarande) folsyra, Mitt Val Kvinna och Berocca - en om dagen.

• nu är jag fruL

frejs: välkommen ombord på cykeln eller tuk-tuken eller vad sjutton vi nu färdas på.
    hmmm när har jag ÄL. Jag räknar med att få full böj på söndag... vad blir det för datum???
    jo den 19:e
    Så då ligger jag vel lite före din ÄL om du har den den 23-24. men herrejessus
    vi har en stoooooooooor tuk-tuk den rymmer folk som Älar lite nu och då.
    kliv ombord bara.

Sen kan vi sitta och hålla handen och vänta på BIM. Fy faaan om det inte fungerar denna gång så kommer jag att köpa en k-pist och mejja ner någon välbefolkad plats

nej se fruL lugna ner dig...
    INTE ta ut sorgerna redan nu!!!!

• BrudSommar2006

Kanske är man botad! Nu blir det smågodis härnäst...

Är det ingen som är på gång att testa snart??

Går precis alla och väntar på ÄL om en vecka eller två?

Hur går det för koko?

• nu är jag fruL

cicci:
    när ska man sluta med RR och bisolvon. jag räknar emd full böj på söndag. Ska jag sluta då? eller innan.

Du är min guru du vet det va

• Frejis

FruL - säg till när du ska gå och handla k-pisten för att jag kommer att ansluta. Alternativet för mig är att fortsätta med infertilitetsutredningen som har påbörjats, men jag vill inte... inte än i alla fall eftersom det är inget (dokumenterat) fel på oss. Och så tål jag inte alla dessa hormoner :(

Cicci - tack för tipsen. Vad är Berocca för något? Ska skaffa de här tabletterna idag :) bättre senare än aldrig. Fulladdat till ÄL :)

• Snart så....

BrudSommar2006: Ja tror faktiskt att vi är två grupper här inne, en som just haft BIM och en som väntar ÄL till helgen.

• nu är jag fruL

frejs nu måste du uppdatera mig här.
    hur länge har ni försökt eftersom ni har startat en utredning?

• nu är jag fruL

och självklart så får du låna min k-pist om det behövs. Bara för att ge lite mer udd till det hela så kan jag ta med ett par handgranater också

• Snart så....

eldkastaren då? får inte glömma den..

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???