• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

fruLlan.... jag är vaken och online.... hm... mitt tips om ställning i sängkammaren... fortsätt rida, då kan du själv kontrollera beröringen av Kläppen och brukar vara skonsamt när man är lite öm...

....bara en tanke....

• nu är jag fruL

hejsan viiiiiiiiiiiiiiickan
    vad kul att du är vaken

ha ha ha nu höll jag på att trilla av stolen.
    Här har (numera ) fru vickan försökt intala oss att hon är PRYD ungefär hur länge som, helst

och så PANG
    klämmer hon ur sig ett genomtänkt förslag på ställning.
    ha ha ha
    min vän du är GENOMSKÅDAD!!!!!!!!
    antingen har du hunnit lära dig masssssssssssor under de få veckor du varit gift
    eller sååååååååååååå
    en ulv i fårakläder minsann...

host host
    smuttar på glöggen

hmmmm kan bli intressant att se era bilder från bröllopsresan på tordag

• nu är jag fruL

ha ha ha skrattar fortfarande
    vickan vickan

hmmm funderar
    tack för tipset förresten
    ska nog bli en snabb galopp i kväll också

• viktualia

*fnittrar förtjust*

jaaa FruLlan... jag var tvungen att ladda ett tag innan jag vågade svara på ditt inlägg..

jag tänker dock fortsätta hävda att jag är en HEMSKT prydlig typ....

• nu är jag fruL

ha ha ha
    vickan
    nej du nu är det klippt för din del
    nu är du avslöjad för all framtid
    ha ha ha kan bara giiiiiiiiiiiiisssssa ha ha ha

skrattar så jag inte kan skriva

• nu är jag fruL

hmmmm
    undrar om jag ska passa på att färga håret nu...
    Nenne INTE det håret
    ditt pervo!!!!!!!!

det finns nämligen inte så mycket hår kvar där att färga
    ha ha ha

• sweetstreet

Haha!
    FruLLan! Du är för härlig! Och tack för att du tänker på mig och peppar mig inför nästa ÄL! Just nu har jag mensvärk och var det trist tidigare med mens så är det verkligen INGENTING mot vad det är nu sedan man beöjat försöka vara produktiv... Då är det ju inte bara en massa jobbigt kladd och magknip, utan också ett bevis på misslyckande. :(

Jaja, jag känner mig ändå MYCKET bättre nu efter att ha fått skratta åt era galna inlägg idag! Och tack Viktualia för länken! Ska definitivt ta och kolla upp deta nu och se om man kan botanisera i de amerikanska hälsokostaffärerna lite. :)

Telemarkgrrl, tack för ditt tips ändå! Kanske visar sig väldigt bra ändå, vem vet vilka märken de har här?

• mugglesfan

Ärligt talat FruLlan: du har varit helt underbar idag - vilka asgarv du har bjudit på!!! Är du säker på att det inte är RR - du känns inte riktigt som förut... Men härligt med gott humör!!!

Jag har fanimej blivit totalt beroende av denna tråd. Nu efter restaurangbesök med 3 goda glas vin till maten (och lite lullig blev man efter en hetsig dag!) så var jag tvungen att gå in här och se om det varit ngn mer action. Och jajamänsann!!!
    Herrejävlarrrr, jag skrattade sa att jag satte tandkrämsgojset i halsen...
    Hörs imorrn!

Jag är såååååååååååååååå avundsjuk på er som får träffas - känns som att man nästan känner varandra lite och jag skulle sååå gärna varit med och halsat en jäkla massa glögg i december. Jag bara måste få igång BT på min mobil så jag kan hänga med i tråden från Koh Lanta (sticker på bröllopsresa nästa tisdag i 2 veckor - det gååår ju bara inte att komma ikapp 2 v, det tar ju en timme att läsa en dags inlägg).
    Ja ja intresseklubben antecknar...

stock time...

• nu är jag fruL

morrn morrn
    veyron i ottan här
    Hoppas att alla sovit gott och fått stock eller timmer

ha ha ha
    själv som jag som skit men det gör jag alltid när jag ska åka hemifrån. För nu bär det av mot urskogen....
    men ikväll kommer maken dit
    så jag får stock ändå.

Apropå att träffas så tycker jag att tråden ska åka på turne.
    Om alla inte kan komma till tråden så får tråden komma till alla
    Vi börjar hos jessie i norr och vandrar oss ner till nenne.. till muggles och övriga nere i söder. Allt eftersom hopar alla på trå¨den. sen åker vi till NYC och Japan

Bra ide va

vi ses vid lunch
    puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssss

• _koko_

Superbra idé fruLlan, jag är på!! Det får ju inte krocka med din och ciccis dubei-resa bara. :D

Kom lite blod i morse igen och då började jag nästan gråta, men nu åter till lite bruna flytningar. Jag orkar inte med detta.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???