• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag tror att jag fick det!

• _koko_

Jag testade ett konstigt svagt plus i lördags (med ett mirre-test) som inte betydde någonting alls eftersom jag sen testade CB-minus i söndags. Så nu blir det inga fler test förrän på fredag om inte mensen hinner före.

[märker du att jag ignorerar dina utspel fruLlan?? :D]

• Skärgårdsbruden

Jag vill också att Koko ska testa! :) Är såååå nyfiken!

Tack BrudSommar och Cicci för info om VUL! Ska fundera på saken och fråga grannen som är BM.

• nu är jag fruL

koko: det KAN vara farligt att ignorera en gangster från förorten som har kontakter med kärnvapen

MEN som tur var så gillar jag dig....

• nu är jag fruL

så du kan tat lugnt

• _koko_

Ja, nåt ska man ju ha tur i... ;)

Sen får du inte glömma att jag också är från förorten...

• Bröllopstokiig

Frullan, shit gör jag usch det vill jag inte.
    Ja ja, man kanske bara vill att det ska gå för er (gå att få till det med bebis alltså, även annat i & för sig). Så man kör med pekfingret och berättar hur jag gjorde för jag vill ju så gärna att ni ska lyckas!

Koko: HÅLLER alla tummar, tår fingrar mm som man kan och för tur med sig så att din mens inte kommer. Det vore för djävligt!
    Hoppas att det bara var lite drippeledripp just i måndags då du skulle haft den, sen ignet mer!

• nu är jag fruL

nu
    mina kära underbara kämpare
    måste frullan dra.
    Japp mot stallet
    här skall ridas en timme så att jag får in rytmen för sen är det hem till maken och galoppera järnet

ha ha ha
    knul***lla så det ryker i muffen i kväll mina speriesuktande babes
    puss
    på återseende i morgon

• Liten med Mindre

Vilket ös det blir i tråden med Rosenrot. Kan bara försöka fundera ut hur det blir när fler börjar med piller...

Trevlig kväll!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???