• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Shit, blev fel: aladåben kom 1/11 inte 8:e. Jag får inte ihop det med Familjelivs kalender. Kan ni experter hjälpa mig?
    Som sagt, ska jag invänta BIM nästa helg istället?

• mugglesfan

Suck, jag var inne på fel vecka där (japp, FLs kalender!). ÄL blir ju då 4-5/11. Nä jag är nog för trött för att sitta här och räkna... Nu blir det Cityakuten istället! Undrar om jag redan har missat den obligatoriska intuberingen?!

• Eden-06

Som vanligt är jag sent ute
    Hinner ju inte läsa förrän sent på kvällarna och då har alla gulliga, roliga, positiva och ledsna hunnit skriva av sig.

Skriver inte så mycket i tråden men har varit med från början och läst. Måste gratulera Cicci. GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
    Tack för den utförliga beskrivningen. Jag satt och skrattade och fick ståpäls samtidigt. Vilken spännande tid ni har framför er nu.

• Eden-06

Om listan ska uppdateras någon gång skriv gärna till 32 år, 3:e försöket på mig

• Storasystern

Mindre, tack för uppdateringen ang. folsyra! Japaner ääälskar bönor, så jag får väl helt enkelt pina i mig riktigt mycket japansk mat!!! Då borde jag ju vara redo till jag kommer hem igen! :)

Koko och snart så, det låter minsann som om det skulle kunna vara något där!! Ni måste rapportera när ni har testat!
    Jag har inte så mycket att göra på min fritid här, så jag försöker hinna läsa ikapp tråden, men eftersom vi är 8h före så är jag inte inne samtidigt som ni är tyvärr!
    Det är himla kul att läsa hur det går för er iallafall. Hoppas det är någon kvar här till jag får en chans att jobba vidare på bäbisen!

• sweetstreet

jaha, nu blöder man som ens tucken gris.
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var bara tvungen att få ur mig frustrationen och besvikelsen!

Jag vet att alla utom Storasystern sover, nu, men jag var bara tvungen helt enkelt. Kanske är du kvar där ute om du inte är ute och äter bönor....
    Fast om du läser detta blir du ju helt deppig så kanske borde du låta bli.

Jävla skit!

Hoppas verkligen det kommer kännas bättre imorgon, men det tror jag inte eftersom min dag 2 i menscykeln alltid gör ont. :(

• Storasystern

Neeeej Sweet, vad trist!!!!
    Tänk att man blir lika ledsen varenda gång! Att man aldrig lär sig! :( :(

Jag lyckades hitta pasta till lunch (allt för att slippa bönorna här...) det var därför jag var bort ett tag.

Förresten Sweet, hur kommer det sig att du bor i NY? Lite nyfiken bara...

• sweetstreet

Storasystern,

Jag bor och jobbar i New York. Forskar på ettt universitet här. Och det är väl tänkt att jag ska vara häör i ett par år eller så. Trivs himla bra faktiskt men visst, ibland längtar man ju hem också förstås.

Och du då vad jobbar du med i Japan????

• Snart så....

Elände!!!

Idag har jag tagit med min egen deppmantel.
    VARFÖR FUNKAR DET INTE?!?!?!
    Fick knapra alvedon igår mot smärtan för att kunna sova och imorse forsade det blod Fan fan fan
    Trodde ett tag att jag var gravid, onda bröst, inget rött i sikte, försenad mens men ack få fel jag hade.
    Så nu sitter man här med mens och ont i brösten och totaldeppig.

• Liten med Mindre

Godmorgon!

Morgonpasset i Sverige tar vid där Japan och USA slutade.

Sweetstreet, hoppas att du hittar några trevliga värktabletter och en skön vetekudde till magen. Kan göra gott dag 2.

Hur har det gått för er andra potentiella plussare? Hemma, uttröttade efter gårdagens emotionella berg- och dalbana? Lite guppigt var det igår (på fler än ett sätt :D ).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???