• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Laktos - uppsvälld mage och många toalettbesök . Sen säkert olika för olika människor men jag vet utifrån min mor som gick ned massor i vikt och såg ut som en kråka innan man kom fram till vad hon hade (för dryga 20 år sedan var det inte lika vanligt). Själv har jag nog en släng av det då jag inte kan dricka mjölk men klarar av att äta ost...tack och lov!

• Lapinette

Frullan - känner igen det där med att det luktar apa. Min mor när hon har fått i sig lite mjölk av misstag är inte att leka med. Stackarn! Själv kan jag inte äta pannkakor (med mjölk) eller en massa gräddtårtor då lukar även kanin inte gott .

Tänkte nog inte ta det där kniiip-tipset utan kör istället på "sup mig full" rekommendationen. Tror dock att hon kommer innan det är dags för supandet.

• Lapinette

Hello girls,
    Har inte tid att vara här inne så mycket just nu (jobbet kallar) men jag ska bara meddela att jag fortfarande har menskänningar men ingen mens. Är dock 100 % säker att den kommer inom 24 timmar. Det är fullkomligt normalt och jag kan omöjligt tänka mig att jag skulle kunna vara gravid. Fast trevligt att ni tänker på mig och håller tummarna!

• Lapinette

Ho, ho!!!
    Är så trött i huvudet att jag inte får något gjort = dags att gå hem.

Syster - visst BIMar jag men imorgon (29 dagar normalt). Det har hänt två gånger att det varit 30 dagar...så här köps inget gravtest förrän tidigast söndag. ALLT talar för mens så förmodligen kommer jag skriva ett argt och frustrerande inlägg här imorgon (tror den kommer i natt, smygandes).

• Lapinette

Frullan - tack för att du håller dina tummar. Hittills har det hjälpt! Var helt säker på att mensen skulle komma i natt då jag fredag morgon för två veckor sedan hade "aladåben". Är idag inne på dag 30 (har aldrig fått den senare än så. Den borde komma under dagen. Själv gissar jag på eftermiddag...så där så man blir jättebesviken här på jobbet och inför helgen. Har absolut menskänningar!!

• Lapinette

Inser att jag har missat både hundanalyser och bikinistories. Trist men prioritet är jobb denna och nästa vecka. Får se om jag hinner läsa lite på söndag då jag är bakis efter vår cocktailfest.

• Lapinette

Cissi - har lärt min man ett nytt svenskt ord - pappersmuffa. Ha, ha!!! Tänk er när han sitter och säger det vid frukost (med fransk brytning). Han påstår att det ordet är lika användbart som lyktstolpe (som jag också *stolt* har lärt honom).

• Lapinette

På vilken sida hittar jag detta om hundanalyser? Sorry, jag är lat.

• Lapinette

Hmmmm....vi får se, vågar absolut inte hoppas.

• Lapinette

kaninen har pappersmuffat och sett spår av blod. HELVETE!!! Hade börjat planera in mammaledigheten och hur jag skulle göra med mina projekt och hittat en bra lösning .

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???