• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Syrran - skönt att ni får hjälp. Min mens är ju så himla bra och regelbunden så jag fick minsann ingen hjälp när jag var hos gyn. Tänker dock gå tillbaka i april/maj om inget hänt innan dess.

koko - flera av mina vänner byggde nytt för ca 5 år sedan och deras hus är "billigare" än vår lägenhet. Jag är ju från förorten och kan absolut tänka mig att flytta ut igen.

Frejis - vi har ett sommarställe på sätt och vis då min mamma har ett på lagom avstånd från Stockholm (ca 1 timma härifrån). Det är toppen och något som gjorde att lägenhetsköp (istället för villa) var ok.

• Lapinette

En sak som stod högt på önskelistan när vi tittade på hus/lägenhet var - insynsskyddat. Har alltid bott högt, utan insyn och kan inte tänka mig att ha folk som tittar in. Nu kan man det dit vi flyttat men de är ändå på ett "behörigt avstånd" och så bor vi högst upp. Kan ligga naken på balkongen om jag vill.... . Det var ett problem med många hus vi tittade på och visst är det så om man köper hus i förorten i Stockholm, tomterna är inte jättestora. Det var det jag gillade i det där lilla huset, nära BrudSommars släkting. Ingen insyn, huset lågt högt, bastu i gillestugan och man kunde säker gå halvnaken där utan någon såg det.

• Lapinette

Frejis - har inte varit ute på landet så ofta de sista åren men mycket pga att jag mestadels har varit i Cannes på somrarna. Men jag älskar att vara där och strosa omkring barfota. Denna sommar har jag tänkt ta en semestervecka där ute. Har nämligen rätt mycket semester att ta ut (mer än maken).

• Lapinette

koko - jag går också naken på mornarna mellan duschen och garderoberna (innan jag valt kläder) och maken blir helt galen. Häromdagen undrade han om jag var exhibitionist...sen kom svaret automatiskt från honom "of course, you are a dancer...I have seen them on TV".

• Lapinette

sweetstreet - vet du hur jag tänker "att ingen ser mig för jag ser inte dem" dvs ofta när jag inte har kläder har jag inte heller mina glasögon/linser på mig. Ha, ha! Så dum man kan vara!

Izzie - vill du ha jobbet ska du även ta det! Inga dumma kvinnliga funderingar om att du är taskig mot din arbetgivare. Go for it!

• Lapinette

Storasyster - jag är uppväxt söder om stan och skulle aldrig kunna tänka mig att bo i norrort (en grå fläck på kartan). Ursäkta ni som bor där...det är jättefint men inte alls hemma för mig som är Söder om Söder böna.

• Lapinette

Verkar som vi alla är nudister här inne på tråden (ha, ha)!

• Lapinette

Tillbaka ifrån ett suveränt funkpass och så mannens mexikanska middag. Ska kolla igenom lite jobb och vingårdar i SA under kvällen.

Frullan - tack för sympatierna. Jag hoppas verkligen att det tar nästa gång och jag lovar att njuta mycket och väl i SA!

• Lapinette

Page - hur går det för dig, när är det BIM nästa gång?

• Lapinette

Min bror + fru fick 3 missfall och var helt knäckta men så fick hon någon slags medicin och kunde behålla barnen ända till månad 11. De har idag 2 underbara pojkar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???