När märker man av att man är...GRAVID???
Sweet - Lapinette är här...visserligen framför tv'n men håll till godo.
Sweet - Lapinette är här...visserligen framför tv'n men håll till godo.
Så hur är cockerspanieln förutom att den är gudomligt söt? Vet att jag frågat tidigare idag men vart hittar man det där testet?
Här är det Let's Dance på tvn. Fick zappa mellan det och så ska det låta då en släkting var med i det ena programmet och sen mina gamla dansarkompisar i det andra. Hi, hi...ingen Page här som samlar info till sina personlighetsbeskrivningar .
Visste att jag inte skulle behöva vara ensam här!
Sweet - nej inte ett dugg i byxan. Börjar mer och mer tro att jag kanske, kanske, kan vara ******. Vågar inte nämna ordet för då kanske tanten kommer. Shhhhh....
Cockerspanieln lätt jättetrevlig. Tycker du att den passa in på dig? Ska kolla vad jag blir men är förutom min nick "kanin" född i hundens år. Trogen, hängiven...stämmer helt och fullt.
Här kommer jag! Är glad för jag blev en helt underbar hund.
Berner sennen
Berner sennen är en stor lugn hund med jämt och lugnt temperament. Men den är också mycket ivrig och leklysten. Berner Sennen är en självsäker, orädd, uppmärksam och godmodig hund. Den är sugen på att lära sig nya saker och mycket vänlig. De är vaktiga men samtidigt hängivna folk den känner. Självsäker och vänlig inför främmande. Älskar att vara ute sommar som vinter.
Ha, ha....här trodde jag kunde skriva något om min bakgrund utan att Page skulle snappa upp det. Pyttsan!
Tog ett break från datorn för att kolla på George Michael. Såg hans konsert i Globen, vilket var helt underbar. Satt här och hoppade i soffan i slutet av programmet och då säger min make - så här glad brukar du inte vara när du har mens. Meddelade nämligen honom (visa messenger) idag när jag trodde den var på gång men sen har jag inte meddelat att det inte hänt något mer. Vill inte göra honom besviken om den kommer men är superdålig på att hålla ljuga. I alla fall... det är bara ni här inne på tråden som vet om något.
Sympton - gasig i magen och den knölar och bökar. Tror i ena stunden att det är menssmärtor och i nästa så tycker jag inte att det känns likadant. Som sagt...den som lever får se.
Och nu har jag sett...den är på väg! Hur kan den vara så fräck att lura mig så där? Trodde ett tag att det faktiskt kunde vara möjligt.
Sweetstreet - håller tummarna för dig att det var falskt alarm för här var det definitivt inte! Dock väntade hon med att komma tills imorse och då kom hon rejält. Väckte mig med värkar så jag lullade ut till köket och tog en värktablett och sen fixade jag lite mer is till drinkarna ikväll . La mig igen och tyckte synd om mig själv. Mannen tröstade så gott han kunde. Nu känns det bättre men usch så uppgiven man är. Så jobbigt varje gång den kommer och nu har vi passerat omgång 7.
Ska nu blanda ihop lite partymusik tills ikväll. Det får bli spellistan från bröllopet minus de äldre bitarna à la Frank Sinatra (även om jag gillar att dansa till dem ...Page japp, jag har tävlingsdansat på elitnivå).
Shit, så även du Sweetstreet fick påhälsning i helgen! Jag blev nog mer besviken nu än tidigare då jag tycker det fanns stora chanser nu efter julledigheten. I november var vi så stressade i samband med flytt och renoveringar.
Gladeligen - har ni försökt så länge och nu gick det. Ett stor grattis! Vad var det som gjorde att det tog denna gång?
Pratade med mina kollegor i fredags och för en av dem tog det 1 år (andra gången) och de lyckades efter att båda gått igenom en fastekur (och rensat kroppen). Hmmm... jag som inte klarar mig utan mat!!!
Page - festen blev lyckad men en skön blandning av folk där självfallet 80 % ville hänga i köket. Visst är det alltid så på fester...att folk hamnar i köket fast det inte är så himla stort. Det blev relativt lugnt och de sista gästerna gick hem vid två-tiden. Inga grannar som klagade och tyvärr massor med sprit och mat över.
Mådde riktigt bra igår...trots en massa drinkar. Nu har nedräkning börjat inför semestern, 5 arbetsdagar kvar sen sticker vi!!!
Page - det är det vi hoppas på! Har lagt resan precis lagom runt ÄL. Började igår att äta Bisolvon och vitaminer för den här omgången vill jag verkligen försöka! Det enda som vi inte kommer ge avkall på (får ta det vid försök 9 eller 10) är vinet. Kan ju inte åka till SA på semester och inte dricka vin! Ska ju t o m bo de sista nätterna på vingård.