När märker man av att man är...GRAVID???
Aran-öarna låter intressant, det har jag inte hört talas om förut. Connemara såklart men mina två polare är hästointresserade så...
Aran-öarna låter intressant, det har jag inte hört talas om förut. Connemara såklart men mina två polare är hästointresserade så...
Sweet: har du ringt fler gynar än? Fast bra att du känner dig mer avslappnad nu än förra gången. Kanske räcker med den tiden du har i april?
Klart du får kvarta här koko! Nu blev jag nyfiken på vilket företag det var - är det inom IT-IT (dvs affärssystem, web etc) el är det mer allmän-IT (tex allmän programmering)?
Jag är inte sugen på nytt jobb... Trivs väldigt bra där jag är.
Mindre: inga mer rosa droppar? Hoppas hoppas hoppas - vi behöver ett plus i tråden nu!
Mindre: nä du behöver inte vara försiktig för att det ska fastna!
Alla av oss plussare har ju inte fått större brön heller så det är inte säkert du växer alls. Men själv har jag endast växt så att kupan behöver vara större, inte runt ryggen.
Mindre:
fruLlan: det där med ont i magen när du springer fort har jag också känt. BM säger att det är livmodern som växer och då sträcks de här elastiska banden som livmodern hänger i, ut. Därför avråder de från hopp och studs men andra motionsformer är helt ok. Jag har märkt att jogga går bra men rusch på gympapasset gör lite ont (liksom hopp/studs som sagt). Sammandragningar är det nog inte redan men det växer ju så det knakar därinne
Lapinette: jag blev gravid i Thailand trots både värme (nästan 40 grader!) och alkohol... Kör hårt!
Jag läste i GP imorse om 8-åringen som blev dödad av en galning igår och tårarna nästan kom - jag som inte alls är blödig i vanliga fall! Nog är det hormoner alltid...