Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

fnissssss

du kan även mejla mig på mugglesfan@hotmail.com - jag lovar att inte sprida din mejladress! så kan jag skicka en länk dit där vårt album ligger. vill du så lägger jag upp en bild på dig med?

• Meddelande borttaget
  • mugglesfan

hoppsan här fastnade jag i filtret, dags att kavla upp ärmarna och ta på sig lurhandskarna:

brutal a*nal
    en smula p*ungkula
    idag små barn ska vi lära oss om ris men inte vilket ris som helst utan kl*itoris (sagt med Bengt Alsterlindsk värmländska)

• mugglesfan

Nenne: du är inbjuden - ska jag ta en av dina bilder och lägga i albumet?

• mugglesfan

Jag tycker du var jättefin på era bilder! På ngt sätt hade inte föreställt mig dig så "tjejig" (ta inte illa upp!) utan kanske mer som en pojkflicka. Kul att ens fördomar om snuskpellar är obefogade
    Du kan gärna välja bild (el skicka mig en annan).

• mugglesfan

Nenne: Jag blev lite osäker på hur länken skulle se ut så jag skickade inbjudan från kodak direkt. Så du borde ha fått två mejl... Du måste även skapa/regga en användare för att få tillgång till hela albumet, inte bara första bilden.

• mugglesfan

Vad fasen har man på sig på ett vinterbröllop? Jag har en jättefin svart klänning men den är ju svart! Funderade på att lätta upp den med silveraccessoarer (väska, kofta/sjal) men det kanske blir för svart iaf? Plan B känns inte lika kul...

• mugglesfan

Oj Nenne: kanske skickade jag från kodak till din hemadress? Jag la till dig i distr.listan och då valde jag en av dina adresser - kan du kolla den också?

• mugglesfan

Checkade in här för att se om det kommit ngn mer dropp-rapport från Mindre men det är klart - ni sitter väl och ölar som bäst på brunchen!

Själv ska jag snart ta tag i att göra mig fin för bröllop! Tjingeling!

• mugglesfan

victory: vilken otroligt fin klänning!

pyret2: jag tror ingen här har varit gravid på sitt eget bröllop men det vi har förstått är att det kan vara så olika att vara gravid - från att knappt känna ngt alls till att må så illa att man behöver läggas in för dropp. Och hur just du kommer att reagera vet ju ingen...

Update från brunchen ngn?!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???