När märker man av att man är...GRAVID???
Fasen vad engagerad jag blev nu - måste det vara så attans långt kvar till din BIM. Jag kommer att bli galen och klättra på alla möjliga bönstjälkar innan dess
Fasen vad engagerad jag blev nu - måste det vara så attans långt kvar till din BIM. Jag kommer att bli galen och klättra på alla möjliga bönstjälkar innan dess
Vi klämmer nog 12000 inlägg i denna tråden va? Förra blev ju bara 4000. Huga!
Det vore inte likt dig Nenne. Förresten, varför är det så städat i tråden nuförtiden? Mindre har litegrann tagit upp Nennes snuskmantel men jag tycker hon är lite för ensam därunder Fram för mer snusk - det är ju fredag!
Jag har bestämt mig för att förföra mannen ikväll - får väl vifta lite med mina B+ bröst
Mina bröstvårtor har blivit större också (men inte mörkare vad jag kan se). Är det ngn mer än mig som tycker de där groteskstora bröstvårtorna är jättefula? Vill inte ha sådana
Snartis: jag är faktiskt förvånad - jag undrar vad de har för övre gräns på antalet inlägg (tar vi utmaningen att ta reda på det?! ). Ngn gräns finns ju alltid. Kanske det klassiska 32768?
Nenne: har ett ytterst svagt minne av dem - men det låter onekligen inte smakligt även om pannkakor ju är gott och björnbär
betydligt godare än bönstjälkar...
sept: aaaaahhhhh, NU fattade jag. HA, hur trög är jag i dag då?!
gräv fram ett kort nu! kom ut ur garderoben!
Kul att du är tillbaka Frejis - och du Nenne!
Jag hade också ganska små innan och mannen har tom kommenterat att han tycker att det är fint (med små alltså - detta sa han långt innan jag plussade). Hoppas han tycker om dem när de blir sådär äckligt stora och mörka. Stora vårtgårdar med en utstickande vårta, 3 cm lång Min kompis hade sådana när hon ammade, huaaa! Men jag tror det försvinner sedan?
Den här tråden (el rättare dess efterföljare) måste överleva så att jag har ngt att göra när jag är mammaledig! Jag har ju inte så många att dra barnvagn med, de verkar ha somnat av de andra göteborgarna. pirr tex är ju helt borta nu. Vänner-fan kommer väl in ibland fortfarande. ljuvlig och eden försvann de också, bara intresserade av sina plus
jodå sept - jag fattade men det tog några sek...