Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Frullan, det är du och jag som får vara desperata dårå...
    När har du ÄL/BIM??

Jag har ÄL på nyårsdagen... Dååålig tajming! Fast det blir glögg och champagne fram till dess! :)

• Storasystern

Frullan , här ska det inte bli någon mer mens serru!!! Så du får säga till dum-tanten att hon inte är välkommen! På skarpen!
    Då vet vi iallafall vad du ska göra de närmaste dagarna??? ;) Ha det så kul! :)

• Storasystern

Muggles, då cyklar vi tillsammans ett tag! :) Men jag har en hopplöst lång cykel (40 dagar!!!) så du hinner nog ifrån mig igen... :(
    Välkommen i desperationsklubben förresten... ;)

Jag är gärna med och festar på nyår, men jag tänker dricka champagne! Massor! På riktigt! Och hoppas att det är sista chansen på länge...

• Storasystern

Sweet, du kan inte hoppas att mensen kommer bara för att du inte har några symptom! Nej nej nej, du skola hoppas på att äckel-tanten _inte_ kommer!

• Storasystern

Sweet, du vet ju att hoppet är det sista som överger oss... ;)

Jag får helt enkelt hoppas åt dig! :) Jag vet ju att jag inte behöver oroa mig förrän i mitten av januari, så jag har tid att hoppas lite åt dig! :)

• Storasystern

OK Sweet, då hoppas jag åt dig den här gången! När är BIM?

• Storasystern

På nåt sjukt sätt är det nästen skönt att jag inte behöver oroa mig/hoppas/bli besviken förrän efter nästa ÄL. Fast det är lite frustrerande att bara gå och vänta på ÄL...

Jag får trösta mig med lite glögg så länge..! :) Skål på er!

• Storasystern

OK, jag hoppas till på måndag, men då får du testa dig!

Jo, man tycker att lost in translation är lite överdriven, men det är verkligen så det är...
    Det är ooootroligt skönt att vara hemma igen!

Förresten, hur gick det med dina arrays?
    *nyfiken*

• Storasystern

Sweet, var glad för det, det är ett h-vetes jobb att preppa DNA för arrays...

Snart så, jag har glömt att fråga, vad körde ni för hemligt trick för att lyckas? Cicci körde bisolvon och rosenrot, hade ni något annat?

• Storasystern

Man måste ju börja preppa inför nyårshelgen och näta ÄL...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???