Haha.. Ja det kan ju bli lite knepigt det där, att sammanföra två släkter... *ler*
Vi har faktiskt skippat allt som har med julklappar att göra, sedan några år tillbaka. Jularna har nog aldrig varit så trevliga som nu! Det är så skönt att slippa allt det där.. Slippa hålet i plånboken, slippa klura ut vad man ska köpa, slippa den stressiga julhandeln, slippa få en massa onödigt osv... Jag tycker att julklappar förstör lite faktiskt. Numera så lägger vi pengarna på att hitta på saker tillsammans under julen istället och det är så mysigt..det är vad julen handlar om för mig... :)
Mellandagarna.. Hehe.. Då ska vi i min familj utnyttja varandra.. Utnyttja att alla är lediga samtidigt dvs. Vi har alla olika projekt på gång och behöver hjälp av varandra för att fixa dem. Det inkluderar MYCKET shopping!!! :) Nya möbler, ny spis osv. Sånt som man behöver bärhjälp till osv... Annars brukar jag faktiskt göra allt för att undvika julhandeln. Jag shoppar aldrig på helger, när det är rea osv... FÖR mycket folk!..