• ninjan

Rika flickor...

...ja, en sån skulle jag också vilja vara! :)

kollade slutet på lyxfällan ikväll, och blev väldigt peppad att få ordning på min ekonomi! Har det ganska knapert som det är nu..dyrt at vara egen företagare :(

Så.. Nu vill jag gärna att ni delar med er av alla era spartips! Vad som helst, även om det bara är att spara några kronor!
    Jag är säker på att det finns fler där ute som vill få ordning på sin ekonomi och bli en rik flicka :D

• Svar på tråden Rika flickor...
  • maljor

tänk om man hade så mycket pengar att lägga nu =( nästan alla våra pengar kommer gå åt nu i helgen och till veckan =/

hmm... strl som står, är det i tum eller nått annat? vad ska man köpa för strl runt?

• Mycket långt kvar

En fråga: använder alla här internetbank elle r är det någon som fortfarande betalar räkningar på posten?

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Det var en primadonna + trosor jag köpte härom dagen.. Fina men shit vilket pris. Betalade 1200:- för bh och 700:- för tillhörande trosa.

• Lena+Mattias=sant

Det var lite dyrare än när jag bruakr köpa dem. De brukar gå på 1000kr bh och 500kr trosor för mig.

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Jag tycker även att det är för dyrt... :(

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Jag betalar det ändå, för att få det jag vill ha..men det är trist att inte ha råd att ha ett brett utbud hemma.. Så som man hade när man var yngre och hade mindre bröst (=vanligare strl)...

• Lena+Mattias=sant

pickolina,
    Jag tycker de håller minst 5ggr bättre än BHar från vanliga butiker så då får jag upp ett brett utbud hemma även om det tar längre tid.

• pickolina

Lena+Mattias=sant
    Så sa säljaren oxå om just det märket. Att de flesta blir frälsta av kvalitén och hållbarheten och att de nästan bara anv det märket efter de väl provat. Får väl hoppas på det då.. *ler* Jag har dock inte köpt billiga bh´s innan heller utan lite bättre märkesbh´s, men kanske i mera "mellanklass". Typ Chantelle, Gossard osv... Kul att höra ändå..då kanske den var värd sina 1200:- i slutändan då..vore ju jätte kul... Hur länge brukar du ha dem ungefär tror du??? *nyfiken*

Fick förresten höra att bh´s ska tvättas i antingen galltvål eller yes diskmedel och EJ tvättmedel. Det var något jag inte visste... Alltid lär man sig något nytt.

Svar på tråden Rika flickor...