Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

hej!
    Idag fick jag lite grejer jag beställt från Panduro till min bukett. men nu börjar jag få kalla fötter när det gäller att göra buketten själv, tror ni det är dyrt att skicka tebax grejerna? Eller svårt? Har faktiskt aldrig returnerat något innan. Måste man säga varför man inte vill ha prylarna?

• twentyfirstofapril

Jo, men alltså när jag såg de små oasisbollarna så kände jag att det här går aldrig vägen, krävs nog ett proffs Den var ju pytteliten! Och så blev det inte rätt ståltråd från Panduro, och jag pallar inte beställa nytt...

• twentyfirstofapril

Behöver tips o råd!
    Mannen ska ha väst i rosa ton. Troligen frockcoat i en mörkare gråbrokad eller mörkgrått. Ska vi ha en rosa plastrong eller kanske en lite mörkt silvergrå? Jag tror själv mörkt silvergrå eller grå kan bli snyggt!

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Ska det vara en sån du håller i handen eller en som hänger? Det är lika fint vilket som tycker jag.

• twentyfirstofapril

Jag har fått hem 4 oasisbollar som jag skulle haft till min bukett. Kanske skulle testa att göra en sån... De är fina.

• twentyfirstofapril

Idag fick vi hem västen jag köpt begagnad genom BT Köp&Sälj. Satt som en smäck på mannen, och precis den rosa ton vi tänkt oss! Man blir så glad när det blir bra!

• twentyfirstofapril

Och för mig som är rätt stor trodde jag drapering skulle bli bäst, men det blev en a-linjeformad slät klännig som satt bäst, med hjälp av torselett. Man måste prova en massa!

• twentyfirstofapril

Bakslag i vår budget idag. Tvättmaskinen pajade totalt, fick köpa ny. Varför alltid sånt när man behöver det som minst? Det löser väl sig...

• twentyfirstofapril

Jag får nog ingen hippa. Min lillasyster är tärna och hon drar nog inte igång något, hon har inga pengar. Mina andra väninnor drar inte jämnt så de lär inte kontakta varandra. Men det spelar ingen roll, jag blir inte ledsen!

• twentyfirstofapril

Idag fick jag kämpa hårt för att motstå lusten att gå till guldsmeden o se om ringarna redan är klara. Har fått datum 5 mars för att komma o se dem innan de ska graveras. Skulle tro att de redan är klara. Får hålla mig lite till!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!