Inlägg från: twentyfirstofapril |Visa alla inlägg
  • twentyfirstofapril

Mars/April brudar!!!

Lillan72:
    Oerhört vacker klänning!! Vi får lägga ut bilder efter våra bröllop så vi får se oss "live"!

Vi ska fota oss innan vigseln. Mest pga att jag lär inte vara så vacker efter alla tårar i kyrkan!

2007-03-24:
    Usch, hoppas det inte är allvarligt! Jobbigt att hitta annan lokal så snabbt annars. Håller tummarna!

• twentyfirstofapril

Den NIXA-n var faktiskt den enda utan axelband som fanns att prova i min stl. Men faktum är att även om jag var helt inställd på en utan axelband, så blev det ju ändå den andra som smickrade min figur mer. Men den är fin!!

• twentyfirstofapril

Jag är här! Sitter mest o läser andra trådar idag. Har lite funderingar över inbjudan men det löser sig nog tills imorgon då vi ska göra dem.

Trevlig kväll!

• twentyfirstofapril

Hej alla brudar!
    Igår satt jag o min väninna i 7 timmar o gjorde mina inbjudningar. Phu, det var kämpigt, men kul! Och de blev så himla snygga!! Ska försöka lägga upp bilder på dem på min familjeliv-sida senare, så kan ni få kika!

Ska bli så skoj att få skicka dem imorgon!
    Kul med allas reaktioner!

Hemma hade vi inget vatten imorse, efter stormen här i Skåne. Fick gå till jobbet som värsta skunken känns det som, trassligt hår o otvättad. KUL!

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Jo, sju timmars pillande med kort, det är länge det. Vi var två som satt, jag klippte o mätte o skrev, min kompis vek, skar, gjorde reliefer och vek kuvert av tapet, sen klippte vi till sidenbanden o pillade fast dem sen skulle sigillen brännas fast och till sist skulle att stoppas i och adresseras. Vilket jobb man skaffade sig!!!

• twentyfirstofapril

haha, det hade vi inte heller gjort om vi från början vetat vad vi gav oss in på

• twentyfirstofapril

Wiii!
    Idag skickar vi inbjudningarna! En del lämnar vi i lådan direkt här i närheten, så de får dem redan idag! Jag är lite nervös!
    Hur stora bröllop har ni andra? Smått, stort eller lite lagom?
    Vi har bjudit 26 vuxna o de har totalt 9 barn, får se om alla kommer.

• twentyfirstofapril

Fast ert färgtema är ju grönt vitt o silver, så jag hade nog kört fullt ut på det.Att blanda in rosa hade känts lite fel för mig. Vårt färgtema är rosa, cremvitt o silver, så att tex sätta i en annan färg där funkar inte als.

• twentyfirstofapril

_Cinderella_:
    Vad roligt att de vart fina! Det är såå himla roligt att veta att folk snart snart ska öppna dem o tänka "oh, vad fina kort!"
    eller "Vad roligt med ett bröllop!"
    Min samvo körde ju runt idag med 5 av korten o la dem direkt i brevlådan, så några av dem borde ha fått dem nu. Har haft 2 besökare på vår bröllopswebbsida som inte var där innan idag, måste va de!

• twentyfirstofapril

Den funkar inte _Cinderella_!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!