Mars/April brudar!!!
Jättefin sida!!!
Jättefin sida!!!
Ändrar till vigselorten igen:
070303, Marskatt
070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
070324, Lillan72, Stockholm
070324, 07-03-24
070325,Jädissen,göteborg
070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
070421, A:s babe, Stockholm
070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
070428, Cinderella, Vikingstad
070428, Bettina
Tjoho, ett svar på inbbjudningarna!
Någon mer än jag som har lite smått pengapanik över detta? Visst har vi sparat, men vi vet inte riktigt vad vissa utgifter kommer att landa på, tex fotografen och drickat till maten.
Vi ska ha "A trumpet volontary" som ingång, men utgångsmusik vet vi inte ännu.
Sen har vi inte hittat nån solist ännu, men när vi gör det vill vi ha "Fields of gold" Eva Cassidy`s version, och "Det vackraste", C.Vennersten, och eventuellt "Jag ger dig min morgon" F.Åkerström.
Jag förstår dig precis!!! Vi skickade ju våra igår, så de kommer fram idag. Snacka om att jag är pirrig!!! Sen lämnade vi ju 5 st direkt i deras lådor igår, så de har redan fått dem. B.la svärmor, som dock inte har sagt ett ljud ännu.
Men ååååh, tjejer! Jag trodde aldrig jag skulle känna mig så här nipprig bara för att man skickat ut inbjudningarna. Men nu sitter jag o vet att snart, snart kommer folk att komma hem o ta in sin post och så, Tadaa!! en inbjudan! Jag vill veta folks reaktioner!! Bara några timmar till. Är man på väg att få bröllopsnojja eller
Lillan72:
Är det en sida som man kan handla på från Sverige?
aprilbrud2007:
Vi gjorde våra egna inbjudningar i söndags, det tog 7 timmar att göra 14 st! De blev superfina!
Jag ska ha vit klänning, men hann inte beställa utan fick ta det sortiment som fanns.. men vii du inte ha vanlig klänning kan du nog vänta tills någon månad innan.
haha, kostym à la Miami Vice-stuket då blir det kanske!
Bra tips, ska ta med bilder till dem!!
Och jag går o är lite irriterad över att inte hört ett ljud från mer än hon jag gjorde inbjudningarna tilsammans med, och sen ett vänpar till. Ingen annan och de fick korten i förrgår!