Mars/April brudar!!!
annea
grattis!!!!
annea
grattis!!!!
Tack Lillan! Det var helt o hållet tjejernas förtjänst att jag blev så fin! Och det var så himla kul att få känna sig så fin också! *dansar leende vidare mot sängen*
meili
Ja det är rätt trevligt att få ha den på hela tiden...
Mica
Tack! Fler bilder kommer, med hela outfiten.
Klart det kommer att gå bra för er med! När jag stod där framme o vi vände oss om o lyssnade på musiken höll jag faktiskt på att börja gråta... såg min morfar o min morbror o kände att jag hade velat ha min mamma o mormor med också... men vet du vad?! Det är ju helt ok att känna så, att bli lite tagen av stunden, o ev gråta av glädje eller "sorg"...
Du hinner! Man behöver inte stressa ihjäl sig! Vi gjorde t ex klart med vin o fördrink etc bara ett par dagar innan, o det var inga problem. Ta det i den ordning du själv känner att du behöver beta av det så löser det sig ska du se! Se bara till att allt är fixat innan dagen B - så du kan njuta av din dag! Det tyckte jag var det bästa, att jag verkligen hade den tiden o passade på att njuta av det... hojta till om du behöver några sista-minuten-tips! stora kramen från Marskatten (o du, stäng syster-lyssnar-öronen tills du känner att du verkligen VILL höra vad hon säger)
Ingen orsak...
Själv är jag tillbaka i verkligheten igen... min man blev dålig igår kväll men gick o jobbade på fm idag i alla fall - han skulle ju träffa ryssar... Fast det låter som att han tänker gå hem till lunch. På jobbet är det helt galet! Flunsan har tydligen slagit till med full kraft även hos oss sista veckan, lägg därtill 2 vakanta tjänster (av 14), vikarier som sover stenhårt till efter lunch å allt möjligt annat...
Men - jag blev jätteglad när jag kom till jobbet imorse! Mina arbetskamrater kom med kort, blommor o ett fint arrangemang med ljus, stenar o lite annat... De är så gulliga!
Hm, vår son son fyller fyra i sommar satt ju inte precis stilla om vi säger så... han var t o m framme vid altarringen o klängde ett par gånger... men han tog väl egentligen bara efter farmor, hon klev ju ut i gången o fotograferade flera gånger, så han ville nog göra likadant...
Nynnie
Ta tillfället i akt att slappna av o bara njuta av dagen! Stora kramen från Marskatten!
Förresten, här kommer en länk till vår berättelse (gå in på bröllop när du väl är på sidan, texten är så lång att jag inte lägger in den här): home.gamman.se/bodilfredrik