Mars/April brudar!!!
Åh vilken härlig klänning Annika (så heter väl Tobbes danspartner) har! Jag fullkomligt älskar lila!
Åh vilken härlig klänning Annika (så heter väl Tobbes danspartner) har! Jag fullkomligt älskar lila!
Jag såg min klänning i rött i Östersund när jag gick förbi ett ställe där... helläcker! Men jag är supernöjd med min cremefärgade! Har så många lila detaljer till (inkl dotterns klänning) så det känns helt ok. Men nu letar jag slöja! Verkar hopplöst på nätet... Vill ha en champagnefärgad/cremefärgad, inte så lång, max 2 lager o med brett kantband. Får väl ta mig till Borlänge o Falun o kolla läget i butikerna där... Suck. Lär bli dyrt! Jo, kammen får inte ha en massa prylar på (om de inte går ta bort förstås). Om någon sett något intressant - ge mig gärna en länk! Någon tipsade om ebay USA, men där fanns då rakt inget!
Vi har två, båda bärbara. Sambon har ju jobbdatorn med sig hem på dagarna, så det funkar utmärkt. Just nu letar vi släpvagn - så vi kan köra undan allt skräp från tomten när husbygget kommer igång.
Mica1
Jag hoppas också att snön ligger kvar, i alla fall i Jämtland. Här i Dalarna får den däremot gärna försvinna! Vi ska ju igång med vårt husbygge på allvar till veckan... O just nu snöar det hur mycket som helst!
Jaha, så var det sista dagen för OSA. Jag börjar jobba om ett par timmar o mina släktingar har inte svarat. Jag har tagit för givet att min morfar kommer, men om övriga gäster inte tänker komma så kan ju inte han komma heller! Lär väl bli så att min sambo får hämta morfar (sex mil från kyrkan) medan jag får frisyren fixad. Skit också! Varför kan inte folk OSA i tid?! Visserligen är det ett litet bröllop, men om sju gäster (två familjer)av 15 inte svarat blir det ju lite tokigt...
Jag funderar på varför de här familjerna "missat datum", för när det gällde OSA till våra barns dop var de ute i god tid... Känns lite surt, de vet nämligen att jag alltid jobbar kväll på måndagar o att jag då börjar kl 12. Får väl hoppas på att de hör av sig till m2b ikväll då, annars måste jag ju ringa upp dem imorgon.
Okej, ingen ringde igår medan jag jobbade, vilket innebär att jag har två timmar i telefon med ett par långpratare idag bara för att få reda på om de kommer eller inte... Jag skulle verkligen behöva plugga istället! Nå ja, bara att bita i det sura äpplet. Jag vill ju gärna att de kommer...
Vad kul att ni valt valborgsmäss! Skicka ut inbjudningar i tid så är det säkert inga större problem. Ni vet väl själva ungefär hur många av era tilltänkta gäster som kan tänkas behöva ta ledigt för att komma. För många är det en "klämdag" men för andra kan det ju vara en vanlig arbetsdag (som vi som jobbar inom vård o omsorg )
Mica1
Haha! O när vi köpte frockcoaten trodde de att mannen som var med var den som skulle ha den, trots att vi talat om att det inte var så... Tog nämligen med mig min systers man (med ungefär samma kroppsbyggnad) då min blivande inte hade möjlighet att följa med. Lite kul tyckte vi väl ändå att det var, min syster höll på att skratta ihjäl sig... (han jobbade o var inte heller med)
Min syster är en HON förstås!