Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

Jädissen
    Jaha, är han rädd att gästerna ska få vara hungriga?! Nå ja, ni kanske får skippa lunchen du o din blivande om ni inte vill att någon ska se er innan. Annars får du väl ha något annat än klänningen på dig vid lunchen.

• Marskatt

Ät lunch själva, bara du o m2b då. Se det som en stunds uppladdning för er del. Låt övriga äta lunch med "söta pappa"

• Marskatt

Äsch, låt honom fixa det där med lunchen själv. Han får väl ringa upp gästerna o säga att "det vore jättekul att träffas redan innan vigseln, ni kan väl komma på lunch först?"

• Marskatt

Ge honom adresser till alla då, o låt honom skicka ett kort till dem så får de OSA även till honom. Jag skulle själv inte ta på mig mer jobb än nödvändigt. ;)

• Marskatt

Nynnie
    Vad kul att ni känner er nöjda! Själv är jag lite pirrig för att träffa vår präst... kantorn vet jag ju är jättebra (om han inte blivit så gammal att han fått blyfot o slinter med fötterna på pedalerna förstås) så nu är det prästen kvar...

• Marskatt

Jag ska kontakta "vår" kantor den närmaste veckan, bara för att vi har vårt vigselsamtal så sent inpå vigseln. Vår kantor lär knappast behöva öva extra eller leta noter till de stycken vi valt, han är "gammal i gamet" o kan nog det mesta. Men han vill säkert veta om att vi ska ha 3 extra musikstycken/solostycken, att han INTE behöver kompa till dem, o så tycker han säkert det är trevligt att höras av i förväg. I alla fall om jag minns honom rätt från det jag var liten... Han var kantor i en grannförsamling när jag var liten, o numera är han musikprofessor nånting så han vikarierar bara vad jag förstått.

• Marskatt

Ni har missat TomKat tror jag... provar med en ny uppdatering!

070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 07-03-24
    070325,Jädissen,göteborg
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick)

• Marskatt

Är inte det minsta orolig. Hans vänner vet inte om att vi ska gifta oss! Annars tror jag inte de skulle vara särskilt snälla, så vi får väl hoppas att det inte blir nån "äkta man-sexa" efteråt... *fniss*

• Marskatt

Fråga inte hur mycket jag har kvar att göra! Har redan ångest för allt som borde gjorts men inte hunnits med...

• Marskatt

Jo, det ska faktiskt bli intressant att se om grabbarna hittar på nåt i efterhand... själv har jag inte just några kompisar, så jag är inte det minsta orolig för egen del. Hade däremot gärna haft en tjejdag med min syster o gått på spa eller nåt, men tvivlar på att hon har tid... Fick ju boka upp henne nästan ett halvår i förväg för att över huvud taget få med henne på vårt bröllop, o då är det ändå mitt i vintern. Suck... en grymt upptagen tjej är hon...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!