Inlägg från: Marskatt |Visa alla inlägg
  • Marskatt

Mars/April brudar!!!

Nu säger han att det inte räcker med puder i hans fall - behövs en hel spackelfabrik! Hm... Inte riktigt faktiskt!

• Marskatt

Lillan72

Min har heller inte så mycket hår kvar på huvudet o visst blir han blank ibland, men vi får väl ta med en handduk till fotografen så löser det sig säkert!

• Marskatt

Då påminner klänningen riktigt mycket om min systers, som verkligen var en klassiker! Fungerar helt klart i alla lägen! Apropå maten så låter det ungefär som de priser vi fått på vår mat, strax under 400 för trerätters o 245 för buffé.

• Marskatt

anNea

Jo vi har legat efter har det känts som... eller så är det jag som börjar få stora nojan! Men nu verkar det i alla fall ha löst sig med fotograf - peppar peppar... ska kolla det helt säkert imorgon.

• Marskatt

Det blir både och för vår del. Innan vigseln tar vi bilder utomhus (o ev på Gamla Teatern, där vi ska äta middag) o efter vigseln tar vi bilder i atelje. Upplägget beror mest på att vår fotograf delar atelje med en annan fotograf som också har en bröllopsfotografering samma dag. Funderar på om det kan vara de som gifter sig efter oss i samma kyrka...

• Marskatt

Vill också gärna visa min klänning, men den finns inte heller på nätet... surt... Har bilder på livet på digitalkameran just nu, men ingenstans att lägga upp dem på nätet.

I alla fall, det är en Bella Formals by Venus. Det är ett liv med snörning i ryggen (knappar/dold dragkedja längst ner) o brodyr/pärlor frampå. Kjolen är en enkel smalare variant av A-linje. Jo, klänningen är cremefärgad - på etiketten står det cognac.

• Marskatt

Jo den är jättefin o var dessutom väldigt billig! Har betalat strax över 1 000 kr för den o den är i ett otroligt fint material, tjockt o härligt siden. Provade den ikväll igen o är fortfarande lika nöjd med den! Sambon satt bara o log fånigt när jag svassade omkring i den...

• Marskatt

Blä! Har jättefina skor jag tänkte ha när vi gifter oss o har provat dem ett antal gånger (o haft dem på ett bra tag de sista gångerna), men idag får jag inte ens på dem längre... Antagligen har jag svällt upp i fötterna av någon anledning, men om jag inte får på mig dem bara för det så måste jag ju ha ett par andra skor istället! Vill ju inte riskera att vara helt utan skor när det verkligen gäller...

• Marskatt

Ja jag är jätteledsen, för skorna passade perfekt i färg till klänningen o så himla många ljusa o inte allt för dyra skor finns det ju inte just nu... har iofs sett ett par lila för 500:- i Västerås, men är väl inte alldeles överens med m2b om att man kan ha samma färg på skorna som dottern har på klänningen istället för cremefärgade. Är inte så länge kvar heller o jag vill ju hinna gå in skorna ordentligt. Får väl ta dem ändå o ta med ett par gamla grå/silvriga i reserv...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!