Inlägg från: 2007-03-24 |Visa alla inlägg
  • 2007-03-24

Mars/April brudar!!!

Marskatt,
    Så tråkigt med sjuk familj ..
    Men det är ju inte säkert att du åker på det..
    Är det 3:e mars ni gifter er?? Då hinner ni ju bli friska lagom till dess
    Hoppas ni kryar på er snabbt, men jag förstår hur tråkigt det känns!

• 2007-03-24

Marskatt,
    Jag har Alcogel (till händerna) från apoteket och torkar med ytdesinfektion i badrum och alla handtag osv när vi är sjuka här hemma. (Jobbar i sjukvården, och är lite "hysterisk" )

• 2007-03-24

Såå då har du gjort vad du kan.. Då är det bara att vänta och se,, och hoppas på det bästa

• 2007-03-24

Åå tänk om man hade en semla.. men det blir bara Cola light, Inga semlor före bröllopet
    Nu ska jag ta tag i mina 10 sista ljus som ska dekoreras, innan Desperate Housewives börjar. Ska träna lite på att stämpla hjärtan också, till festprogrammen.
    Trevlig kväll!

• 2007-03-24

Lillan72,
    4 veckor kvar.. Vad har du kvar att fixa??

Marskatt, hur mår du och familjen??
    Här har jag insjuknat med influensa-symtom och hosta, ganska "däckad" igår, något bättre idag. Tur att det finns Alvedon och Ipren

• 2007-03-24

Marskatt,
    Min 6-åring har inte ätit sedan i söndags.. Fick antibiotika igår, har ju hosta och hög feber. Jag kommer vara tvungen att sy in hans byxor till bröllopet... Men nu hoppas jag han piggnar till snart. Han är också liten och "tunn" vanligtvis, väger ca 18kg Nu vågar jag inte ens tänka på att han har gått ner i vikt.. Idag har han i allafall ätit lite rostat bröd (med mycket smör )

• 2007-03-24

Marskatt!
    En vecka, hur känns det??
    Lillan 72,
    Vi har 4 veckor kvar..

Massor kvar att fixa Och fortfarande sjuk Nu måste jag och min familj pigga på oss..
    Jag har inte varit så här sjuk på flera år.. men idag har jag varit uppe ur sängen,,, flera gånger
    Nästa år ska jag vaccinera mig, (kanske..)
    Nej, nu "ropar" soffan. Vi "ses"

• 2007-03-24

Halloj alla sjuklingar
    Vi är fortfarande inte friska.. men m2b ska i allafall jobba imorgon. Nu har bara lilltjejen feber, och alla hostar.. Roliga nätter
    Lillan72,
    Vi har kvar att lämna in klänningen på lite justering,i slutet av denna veckan. Nästa vecka ska vi träffa prästen., och slutgiltigt bestämma menyn med cateringfirman.
    Sen ska festprogrammen slutföras, och göra vigselprogrammen.
    På Fredag ska vi hämta våra ringar TjoHoo!! (+hämta m2b kostym)
    + en hel del småsaker som också är kvar. Ska göra en lista så inget missas.. Hade mardrömmar när jag hade hög feber om att alla var klara utom jag som missade vigseln.. Hua!
    Såå spännande med fotograferingen Du måste berätta hur det gick!

• 2007-03-24

Mica1, så roligt med möhippa
    Själv tror jag inte det blir någon för mig,, både skönt och lite tråkigt.. Men jag vet inte när det skulle hinnas med..

• 2007-03-24

Åååå, så spännande att vissa bara har dagar kvar..
    Skriv och berätta sen så snart ni kan.

Lillan 72, är det imorgon det är dax för fotografering??
    Jag skulle också vilja göra något sådant, men har inte riktigt rätt "figur"

Svar på tråden Mars/April brudar!!!