Inlägg från: 2007-03-24 |Visa alla inlägg
  • 2007-03-24

Mars/April brudar!!!

Lillan72,
    Jag misstänker kanske att något är på gång nu i helgen.. Fick så undvikande svar av en väninna jag pratade med i början av veckan Men mina väninnor har alla flera små barn så man vet ju aldrig om eller hur allt blir med alla influensor som går nu. Är egentligen inte orolig för vad som kan hända, men gillar inte att inte ha "full koll"
    Känner mig mer stressad över hur lite tid som är kvar... Låg vaken inatt och hade lite hjärtklappning när jag gick igenom allt om och om igen
    Ikväll kommer prästen hem till oss och det ska bli roligt. Allt blir lite mer verkligt. Jag har fortfarande svårt att fatta att det är vi som ska gifta oss

• 2007-03-24

Vi träffade också vår präst igår, det kändes jättebra. Vi har ju båda våra barn, 6 + 2½ å, som brudnäbbar.. Dom kommer absolut INTE vara stilla Men vi kom överens med prästen om att det inte gör något om han får avbryta lite eller om barnen "stör".. Det är ju våra barn och vi vill att de ska vara med. Mormor och morfar sitter ju längst fram så de kan ju gå till dem också.
    Vi var på ett bröllop en gång där de tog paus mitt i för att brudnäbben (ca 2-3 år) var kissnödig.. Det tycker jag var en jättetrevlig vigsel, och det störde absolut inte
    Nä, nu ska jag åka till jobbet! Ha en trvlig dag

• 2007-03-24

Halloj alla fruar och brudar!
    Idag fick jag ett "anonymt" brev med posten. Jag ska ikväll vara beredd med packad väska med snygga kläder och smink, + ha varma oömma kläder på mig.. Ha, ha, undrar vad som ska hända..
    Men nu missar jag ju Let´s Dance
    Hua, nu blev jag ju nervös...

• 2007-03-24

Nää ni, jag tror de luras med mig Nu har jag väntat 50 minuter och ingen har kommit.. kul, kul..
    Men väskan är ju packad så nu är det bara att vänta.. Undrar hur länge? Men mina väninnor tycker nog det är jättekul och skratar gott åt mig som sitter här och väntar. Ja det är ju bara att vänta och se, dom kommer säkert imorgon Nåja, då hinner jag raka benen(ifall det blir något badande på hippan) OCH se Let´s dance ikväll

• 2007-03-24

Vad kul Nynnie, känns det som du har allt klart? Lycka till imorgon! Det kommer säkert bli en jättehärlig dag

• 2007-03-24

Undrar när de kommer?? Kanske nästa helg.. Nä, min m2b säger att jag bara ska vänta så de kommer nog idag, han vet nog vad som ska hända
    Hoppas ni som gifter er idag får en fantastisk dag!! Här är det i alla fall väldigt vackert väder, hoppas det håller i sig 14 dagar, för det är bara så kort tid kvar, eller hur Lillan 72

• 2007-03-24

Halloj
    Idag är jag lite, lite trött kan jag erkänna
    De kom till slut igår vid 11-tiden. Jag har ju ett otroligt kontrollbehov så därför lurade de mig med vilken dag det skulle bli osv. Jag hade till en början svårt att slappna av (eftersom jag inte alls visste vad som skulle hända..) men de var så snälla. Böjade med ridlektion på islandshäst (red senast när jag var 12 år) sen fick jag laga lunch nere i centrum på stormkök (var tidigare scoutledare)och bjuda på. Efter det åkte vi till relaxavdelningen i badhuset och bubblade osv. Sen en jättegod middag på en Italiensk restaurang och avslutade med att dansa till klockan var 2. Sen taxi hem och i säng kl 3.
    Jättekul är så glad att de ordnat allt detta!

• 2007-03-24

Lillan 72, har du fått hem din m2b? Är han pigg? Har han haft roligt?
    Nu börjar det verkligen kännas att det "börjar dra ihop sig". Känner ett lätt illamående av stress, en hel det småsaker att pyssla ihop kvar.. Sen verkar det bli svensexa för min m2b nästa helg.. kul för honom, men då "försvinner" en hel helg till det och sen är det ju DAX! De verkar däremot haft lite svårt med att få ihop planeringen,, och ingen har ännu pratat med mig.. så vi får se, annars kanske de tar det efteråt vilket skulle glädja mig Men som sagt vi har ju inget att säga till om så det blir som det blir

• 2007-03-24

Dax att se vilka som nu är gifta, och vilka som står på tur!
    070302, marica83, solna
    070303, duvan8, Stockholm (V-Haninge)
    070303, Marskatt, Frösön
    070303, anNea, Stockholm
    070303, TomKat, Eskilstuna
    070306, Nettisens,Sthlm (Vigsel:Ishotellet)
    070310, Mica1, Stockholm (Högalid)
    070310, Nynnie, Vännäs (Västerbotten)
    070310, norpan79, Skåne
    070317 NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307), Karlstad
    070324, Lillan72, Stockholm (S:t Johannes)
    070324, 2007-03-24, Gnesta
    070325,Jädissen,göteborg
    070331, Luscinia, Stockholm
    070407, Saltakatten,landskrona/helsingborg
    070418, MeiLi - Kalmartrakten
    070421, A:s babe, Stockholm
    070421, twentyfirst.., Gärds Köpinge
    070421, MrsA, Malmö
    070421, brud21/4, Lund
    070428, Cinderella, Vikingstad
    070428, Bettina
    070428, bridesmaid (gammalt nick
    070428,Morgans brud

• 2007-03-24

Lillan72,
    Ja,13 dagar... Sitter här och stämplar på kuvert som jag ska lägga våra "Weddingfavours" i + knyter silverband runt så de matchar färgtemat. Hoppas gästerna fattar det genomgående temat . Det är faktiskt jätteroligt att fixa med dukningen och dekorationerna själv, men lite stressande och oroligt om det kommer bli bra. Sen har jag en mamma som inte är speciellt intresserad av "pyssel" och liknande som måste kommentera...

Svar på tråden Mars/April brudar!!!