• gica

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hej tjejer!!
    Hjälp vad ni skriver tjejer.. Har haft såååå mycket att göra på jobbet att jag inte hunnit uppdatera mig på vad som händer här på BT! Skönt att det är helg nu, så jag kan hänga med lite!! Vi har anledning att firai helgen, för min M2B har fått ett nytt längre vikariat. Jättekul! Så imorgon blir det trerätters middag på restaurang. LÄNGTAR! Vad har ni för helgplaner då?

• gica

Oj.. Vilken tråddödare jag är

• gica

Norrsken: Jag håller tummarna! Men säger som Helmborn.. Det är ju bra att han vill göra det speciellt och till ett fint minne! Det är det jag intalar mig när jag går och väntar Han har kanske svårt att tänka om och luften gick ur honom när det inte blev som han tänkt sig med restaurangen. Sådan kan jag vara, att jag blir lite besviken när det inte blir som jag tänkt mig! Han laddar nog snart om och då blir det säkert jättefint!

• gica

Norrsken: Är inte heller medlem på svartbrud men jag antar att du är förlovad nu!! STORT GRATTIS!!! Hoppas ni haft en jättemysig kväll tillsammans

• gica

Norrsken: Kan du inte berätta om frieriet? *nyfiken*

• gica

Norrsken: Jag blir nästan tårögd!! Så mysigt det låter!! *är lite avis också*

• gica

Drömbrud: STORT GRATTIS!! Vilket underbart och romantiskt frieri!! Tror jag får visa det för min M2B, så att han kanske kan få lite inspiration Nu när både du och norrsken förlovat er längtar jag ännu mer till vår dag, när det nu blir...

• gica

Anja74 och Vidalia: Här är en till av er sort, socionom alltså ;) Blev klar 2003

• gica

Hej tjejer!! Hjälp vad mycket ni har skrivit i helgen! Har varit hemma hos föräldrar och blivande svärföräldrar i helgen, så nu har jag BT abstinens

Min mamma har pratat bröllop i helgen och vi har ju inte berättat att vi ska gifta oss ännu, var jättesvårt att hålla sig.. Vet inte om hon anar ugglor i mossen, för hon påpekade att den präst som är mest populär hemmavid måste bokas minst ett år i förväg. Hon skulle bara veta att vi redan har pratat med prästen och bokat kyrka Min sambo försökte lägga ut dimridåer, med att det inte blir ngt bröllop såvida det inte blir borgligt och det vill ju uínte jag.. Hon "råkade" dessutom nämna att om vi vill gifta oss, så kommer de att hjälpa till lite ekonomiskt! Känns som om min mamma verkligen vill att vi ska gifta oss.. Jag längtar så att jag nästan spricker, tills sambon har friat och vi kan få berätta nyheten för henne och pappa. Har inte riktigt förstått innan hur kul de kommer tycka att detta är!! Oj, detta blev långt, jag är helt bubbellycklig och babblar på

• gica

Norrsken: Hoppas ni hade en mysig helg?!

Syster_Kristin: Välkommen till oss här på sommaren 2008. Har bara ögnat igenom allt jag missat så du har säkert redan sagt när dte är dags för dig?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare