• gica

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Lucy: Ja, det känns jättekul!! Men kommer bli svårt att hålla sig, vill ju berätta nu! Har ni några tips på hur jag ska lyckas hålla mig från att berätta?

• gica

syster_kristin: Vi har också pratat om det datuemt, men min sambo ville inte vänta så länge så det fick bli en "hel" månad tidigare istället

• gica

Hej på er!! Idag har jag fått en helt otroligt härlig överaskning av min M2B, nej han har inte friat ännu Vi har båda två ett mycket vanligt efternamn och jag har pratat om att jag vill ta min mormors flicknamn, då det är ett mycket ovanligt namn men min M2B har varit tveksam till detta. Idag berättar han vid middagen att han kan tänka sig att ta detta efternamn i samband med bröllopet!! Jag är SÅ GLAD över detta!! KRAM PÅ ER!

• gica

Hallå.. Nu har jag precis kommit hem efter en lång dag på sjukhuset, lyckades ramla på en isfläck, när jag var ute på ett tjänsteärende idag och slog i huvudet. Fick åka till akuten och har legat där nästan hela dagen för att se att jag inte hade fått ngr blödningar i hjärnan. Har även röntgat nacken, men som tur var har jag bara fått hjärnskakning.. Blir så arg! Folk kan väl sanda eller salta när det är halt ute! Nä, nu ska jag sluta gnälla, eftersom jag inte får jobba imorgon utan ska vila, så kan jag ju hänga här HELA dagen imorgon

• gica

Lucy: Ja, det ska jag göra!! Vad kul att du har fått sätta igång med planeringen på allvar! Du blir först ut av oss ju... Då har vi andra i tråden en erfaren person att fråga sedan

• gica

Jag är också här en liten stund, har lite funderingar kring färgtema. Vad tror ni om vitt, limegrönt och guld?

• gica

lucy: Tror nog att min m2b hade satt stopp för rosa också, kanske stör dem i deras manlighet men vi har varit rörande överens om det mesta hitills faktiskt.. Det enda som vi har behövt diskutera lite längre är ett ev. namnbyte och det blir det nu till min stora glädje

• gica

Gomorron tjejer! Det var svårt att ta sig upp ur sängen imorse. Jag har ont i hela kroppen efter mitt fall igår, speciellt i nacken, får verkligen hoppas att det inte är en whiplash

• gica

Nennza, Vad konstigt att de bara ändrade ert datum! När vi ringde till pastorsexpeditionen upprepade de vårt datum och kyrka, 3 ggr för att vara säkra på att de blev rätt..

• gica

Lucy: Hur går det med val av färgtema, har du hittat ngt alternativ till rosa?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare