• gica

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Nennza: Ja, och jag tycker att de borde ha upprepat bokningen! Det gör de ju hos frisörer, läkare, ja överallt där man bokar datum och tid, eller hur..

• gica

Anja74: otroligt vackra ringar! Läste någonstans i en gammal tråd att du är socionom. Kul med en likasinnad på
    tråden

• gica

norrsken: Har ni hört ngt om tjänsten Lasse sökt?

• gica

Jag tänkte på en sak.. Det diskuteras ju trycksaker flitigt här, men har ni tänkt något på hur ni vill formulera själva inbjudan?

• gica

Anja74: Har också skrivit flera förslag! Vädligt likt det du nu skrev, men skrev "samt på efterföljande middag på xxxxx" Inte riktigt nöjd med den varianten dock. Ville få med att det skulle vara fest, så då blev det " Därefter bjuder vi till bröllopsfest på xxx

• gica

Anja74: Nej då, du är ingen tråddödare.. jag går mellan sängen och datorn, har hjärnskakning och orkar inte koncentrera mig långa stunder men tittar in med jämna mellanrum

• gica

Norrsken: övervara är ett nytt ord för mig ocksåi detta sammanhang..har skrivit "att närvara vid vigseln mellan" men jag har inte bestämt mig helt för ngn text än

• gica

Anja74: man lär sig ngt nytt varje dag Jag är inte så pysslig av mig men har ändå en någorlunda klar bild på hur jag vill att våra inbjudningar, festprogram och vigselprogram ska se ut men hoppas att en släkting till oss som är väldigt pysslig av sig vill hjälpa till med trycksakerna.. Är bara rädd att hon ska känna sig för styrd i, hur jag vill ha det! Typ hjälp mig gärna men gör det precis så som jag vill ha det, men å andra sidan måste det väl vara svårt att göra saker till någon eller några utan att få någon hint om vad de gillar? Hur tänker ni?

• gica

Anja74: Du låter precis som min M2B nu. Han har ringt hem flera gånger idag och kontrollerat att jag ligger i sängen

Usch, din värk i nacken försvann inte alltså? stackare!! Jag har jätteont i nacken, efter mitt fall igår.. Kan inte lyfta armarna, eller lyfta huvudet i sängliggandes läge, om du förstår vad jag menar.. Strålar från huvudet ner i nacke och axlar och är jätteöm i "halsmusklerna"

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare