• gica

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Näe, det är inget kul men tur att det gick så bra som det gjorde för dig norrsken!!

Anja74: stackars dig om du har ont hela tiden, tror jag skulle bli tokig då!

• gica

Man får se det positivt, tur att det inte är sommartid! Hade inte velat gå barbent just nu kan jag säga

• gica

Anja74: Tack!! Du sa precis det jag behövde höra!! KRAM

• gica

Norrsken: Hemma efter en jobbig dag?

Lucy: Hur går planerandet?

• gica

Jag har valt ut min förlovningsring och alliansring idag

• gica

Det blir schalinsringar. Förlovninsgringen är i rött guld, platt 6 eller 7mm bred (minnet sviker) och alliansringen blir en matchande schalins med fem diamanter på 0.75ct, fint bling bling blir det Jag hade egentligen inte tänkt mig att det skulle bli så dyrt men min M2B sa att vi ska ha dem hela livet, så välj nu det du verkligen vill ha

• gica

längtar tills jag får ta på mig dem

• gica

Jag fick gå in på hemsidan och kika, men jag tror det är en "Ocean", typ 231-7 och alliansringen, "allians" 407-5. De är i alla fall liknande

• gica

Norrsken: Mycket bättre faktiskt! Men jag har väldigt ont i nacken ännu.. men det blir föhoppningsvis bättre det med

• gica

Anja74: Ja, jag är lite osäker på vilken det är vi valt, tror dock att det är den som är 6mm, för det var inte den bredaste de hade i butik och det var nästan ingen skillnad som kunde ses med blotta ögat på alliansringen och förlovningsringen. Jag provade dem tillsammans i butik, just för att se hur det färdiga resultatet skulle bli! Personalen hjälpte mig att ta fram dessa båda ringar utifrån att jag har LÅNGA pianofingrar, så du har absolut en poäng där, man ska välja ring utifrån fingrets utseende annars kan det se lite konstigt ut! De var verkligen hjälpsamma!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare