• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jenny_Åland: Ja, än så länge känner jag mig inte så stressad över bokningen, men däremot över att vi inte vet vart det blir...
    Men det är ju inte såå många här i tråden som bokat än, många FÅR ju inte boka mer än ett år innan.

Lucy_: Ah, ja men det är ju en bra anledning till att inte hänga här. Den anledningen har inte jag i helgen

madlin: Hoppas det blir riktigt kul ikväll då!

• Pumpkin

Han kommer hem imorgonkväll, vid 23.30 ska jag hämta honom på flygplatsen.

• Pumpkin

Himmel så uttråkad jag är! Jag vet att jag skulle städa idag egentligen, men jag har verkligen ingen energi, it's gone!

• Pumpkin

Ja alltså det här med städning går verkligen inte bra just nu Känner mig verkligen helt slut, bara halvligger i soffan och känner mig trött och proppad av godis. Katterna är ungefär lika pigga de också...

• Pumpkin

Nu är katterna uppe och springer, innebär det att jag borde städa då? Hmm... Nej, jag lägger det nog på hyllan ett tag till

Jag ska göra högskoleprovet om två veckor också, och det verkar som att jag och MrsNyberg har samma styrkor och svagheter. Gjorde ORD-delen nyss och satte 35 av 40, varav två ord var rena slarvfel. Så den delen, engelska och svenska oroar jag mig inte för. Men DTK och NOG alltså... Hmm... Ja, det brukar det vara värre med

• Pumpkin

NOG funkar ibland för mig... Det gäller att komma in i rätt tänk liksom.

• Pumpkin

Ina: Tufft! Var ligger den då?

• Pumpkin

Har ni pratat om att bygga hus förut eller?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare