2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
Naura:
Så roligt med en till norrlänning! Då är vi väl tre då om jag inte räknat fel - du i Umeå, jag i Skellefteå och Lucy_ i Tärnaby
Låter som en helt perfekt kväll! Grattis!
Naura:
Så roligt med en till norrlänning! Då är vi väl tre då om jag inte räknat fel - du i Umeå, jag i Skellefteå och Lucy_ i Tärnaby
Låter som en helt perfekt kväll! Grattis!
KlaraStjärnljus:
Självklart får du hänga här med oss, du är så välkommen!
Vad var originalplanen och varför blev det inte så?
KlaraStjärnljus:
Man gör precis det man själv vill, inte vad alla andra förväntar sig. Bjud bara dom du absolut vill ska dela er dag med er!
Hur galet är det inte att känna sig gammal och stressad över livet när man inte ens fyllt 22??
Jag tycker det är tokgalet
Men men, sån är jag. Sitter här och funderar på hur sjutton jag ska hinna med nånting överhuvudtaget i livet och vad jag ska göra först
Japp, jag är 22, fyller 23 i augusti Och ligger redan efter med min livsplan
När är du född? Och hur gammal trodde du jag var egentligen?
Får jag fråga vad som fick dig att tro att jag var 26?
Ah, jag kommer fylla 24 drygt en månad efter vårt bröllop i juli nästa sommar.
Äntligen får jag åka och hämta älsklingen på flygplatsen! Jag håller på att bli galen här hemma så det är verkligen dags nu!
Lucy_: Men lite petig måste man väl få vara?!
Är det till helgen bröllopsmässan i Umeå är?? Oooh, då vet jag vad vi ska göra i helgen
Ina: Skönt att man inte är ensam... Jag fick verkligen härdsmälta i huvudet igår. Jag citerar ett sms jag skickade till Lasse innan han kom hem: "Allt känns så galet. Jag vill gifta mig, men det är ju helt galet vad med pengar man ska spendera på en dag! Och så ska man ju leva i nuet och nu vill jag resa, vilket vi inte kan göra eftersom vi sparar pengar till bröllopet. Vilket jag vill att vi ska göra naturligtvis! Och så vill jag köpa nya kläder och skor - en total makeover! Men det går inte heller... Och barn!? När ska man klämma in såna bland studier och karriär?"
Typ så känner jag mig nu
Idag firar jag och älsklingen 2 år tillsammans!