• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Jenny_Åland:
    Haha, vilken rolig bild jag fick framför mig nu, hur du sitter där som värsta reportern med pennan i högsta hugg
    Vad är det för tjej då? Någon som bor på Åland antar jag?

• Pumpkin

Naura:
    Tja, bestämma färg/tema redan nu kan ju vara bra om man vill köpa dekorationer allteftersom som sagt. Vi har väl koll på ett ungefär vilka färger vi kommer använda oss av, men än så länge har vi inte köpt nånting. Tänkte nog köpa de flesta dekorationerna på IKEA faktiskt

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Mera tips! Mera mera! Nej men allvarligt, om du vill får du jättegärna sammanställa en lista och lägga in här eller maila mig om du vill/orkar

• Pumpkin

Vill vill vill vill vill, blev lite mycket vilja där

• Pumpkin

madlin: Åh hej och hå! Ja då kan det blir jäkligt jäktigt faktiskt, med tanke på att det är ett hett eftertraktat datum!

Men kul om det går

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Ha en bra dag på jobbet!

Lucy_:
    Så duktig du är!

• Pumpkin

Lucy_:
    Ja, 19/7 har ju känts så bra hittills, så nu får det fasiken bli så!

• Pumpkin

Naura:
    Färgerna kommer gå igen i alla trycksaker, i min bukett och i blomsterarrangemangen. Och tärnans, brudgummens och marskalkens kläder förstås

Jag tror inte folk tänker så mkt på hur stolarna ser ut faktiskt, bara de går att sitta på. Så tänk inte på vilken färg de har när du bestämmer färgtema.

• Pumpkin

madlin:
    Som sagt, bara att köra på och hoppas på det bästa. Mycket beror ju på VAR i landet man befinner sig, vissa försökte boka 070707 för drygt ett år sen men lyckades inte Men det går säkert bra för er
    Sätt fart och kolla upp fotografer - DET kan faktiskt bli svårt.

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Jag kanske är trög, men vad gör man med lakanet för att skydda klänningen från smink osv hos frisören?
    Tack för tipsen!

madlin:
    Well, snart vet du om det går eller inte

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare