• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

MrsNyberg:
    Welcome back! Haft en trevlig helg?
    Trist att sambons syster separerat

Själv blev jag så himla glad nyss! Var och hämtade ut lönerapporten, som i sig var riktigt usel eftersom vi har en usel lön, men jag hade lyckats skrapa ihop 862kr i bonus! Jag har aldrig fått en krona i bonus!
    Jag är bäst!

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Nu blir ju inte 862kr så mycket efter skatt, men jo, nog går det in i bröllopskassan allt
    OB jobbar jag väldigt lite just nu, vilket jag känner mig lite kluven inför. På ett sätt vill jag verkligen inte jobba på obekväma arbetstider när jag mår dåligt, för att det just är obekvämt och trist, men samtidigt så ger det ju mer pengar... Å andra sidan så är OB så löjligt lågt så man förlorar inte så mkt på det...

• Pumpkin

Nix, har inte ringt nånstans än...

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Du tjatar inte

Lucy_: Åh, vi ska åka dit på lördag har jag bestämt Först en heldag på bröllopsmässa, sen åker vi hem och firar med god mat och gott vin på restaurangen där vi förlovade oss, och sen kanske det blir bio. Det sista får vi se hur det blir med
    Och så ska jag komma ihåg att köpa VK på torsdag då!

Haha, måste bara berätta.
    Lasse hade fått mail från snubben på Scania idag, han har sammanställt ett schema åt Lasse. Gissa vad han ska göra först?

LÄKARUNDERSÖKNING!

Snacka om seriöst

• Pumpkin

Naura: Man behöver ju inte ha tärna heller... Eller så kan man se det som en chans att komma närmre en vän som man tidigare inte varit lika nära med
    Men en bebis på 10 månader borde inte behöva sätta stopp för att din syster är toastmaster. Då är de ju så pass gamla att de kan ta nappflaska och vara hos barnvakt? Typ barnets farmor och farfar kanske? Nu ska ju inte jag lägga mig i hur ni/de gör, försöker bara komma med lite idéer

• Pumpkin

Lucy_:
    Jo, jag tror det kommer att bli en jättebra helg! Bröllopsmässa och god mat, what more can a girl ask for?

Jenny_Åland:
    Hur kommer det sig att din syster inte klarar av tärnrollen? Om man får vara så nyfiken alltså

vårbrud:
    Oj, 11 år! Vårt förhållande är alltså bara barnet
    Jag kommer definitivt gå och få manikyr, pedikyr och ansiktsbehandling före bröllopet. I alla fall manikyr och ansiktsbehandling. Man vill ju gärna se fräsch ut i ansiktet på bröllopet, och händerna är ju liksom lite i fokus - alla kommer ju vilja se ringarna

• Pumpkin

vårbrud:
    Hehe, ja, men det känns i alla fall som vi varit tillsammans jämt

Förstår att det är blandade känslor över bebisproduktionen, det är ju helt naturligt. Men försök att bara ha positiva tankar i huvudet så ska du se att du snart har en liten filur i magen igen

• Pumpkin

Nu ska jag hoppa i säng, börjar 5.55 imorgon bitti. Hörs då va tjejer?

Natti natt!

• Pumpkin

Naura:
    Jag tycker absolut att du kan fråga båda tjejerna - då har du ju en från då och en från nu, det kan ju vara symboliskt och fint Dessutom tillför de ju olika saker till planeringen, så jag tycker det låter som en bra lösning

Nu ska jag gå och lägga mig på riktigt
    Natti!

• Pumpkin

Coornet:
    Så är det varje kväll tycker jag, jag säger att jag ska gå och lägga mig, så gör jag mig i ordning och sen bara måste jag smita in här en sista gång innan jag går och lägger mig

Jag och Lasse hade en jättemysig 2 års dag i alla fall, åt tortillas till middag och sen kladdkaka med glass till efterrätt Tända ljus hade vi också

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare