• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Ska ni flytta till gemensam lägenhet efter bröllopet eller? Då kan det helt klart vara smart att önska sig presentkort på IKEA i bröllopspresent Sen har de ju också nån slags kredit för när man flyttar hemifrån typ, som gör att allt man handlar på kredit första halvåret (eller nånting sånt) är räntefritt. Det använde jag mig av när jag flyttade till min första egna lägenhet - toppen!

• Pumpkin

Hmm, ska nog hoppa in i duschen i alla fall... Back in a flash!

• Pumpkin

Ja det är himlans smart faktiskt, om man inte har så mkt möbler sen tidigare, vilket jag inte hade. Jag tog kredit på 5000kr för att köpa bord, skrivbord, bokhyllor och lite småsaker. Hur bra som helst!

• Pumpkin

Haha, fick sms av Lasse nyss att han är "bakis som en liten apa med skit bakom öronen" Vad nu det betyder

• Pumpkin

Lucy_: Jag förstod vad du menade

Ja, smset var lite konstigt. Och han var trött. Tydligen var de ute till 4 inatt. Rätt åt honom om han mår dåligt

• Pumpkin

Hmm... Börjar bli dags att göra något vettigt känns det som... Gilmore Girls börjar snart, det är ju vettigt!

• Pumpkin

Jenny_Åland: Ska ni spara till bröllop OCH bygga hus i höst? Och du studerar och din M2B är arbetslös? Jag är imponerad måste jag säga!

vårbrud: Kul med shopping, även om det inte blev så mycket åt dig själv. Som sagt, du får ta igen det nästa gång
    Tack för att du tycker att jag skulle passa som personalvetare, men får jag fråga varför? Man blir ju lite nyfiken Och varför tror du inte att det skulle gå för dig?

Ja, ikväll blir det mycket tv-tittande alltså. Ska se reprisen av Grey's Anatomy eftersom jag missade det i onsdags (så typiskt att det ska vara samtidigt som Top Model! ) och sen blir det Sjunde Himlen, OC, Brothers&Sisters och sist men inte minst - Jamie Oliver! Puh... Kanske borde göra nånting nu om det ska bli nått gjort överhuvudtaget

• Pumpkin

Jenny_Åland: Låter som ett tillskott jag skulle vilja ha till min kassa också Hoppas det går bra för er!

• Pumpkin

vårbrud:
    Jo, det stämmer väldigt väl - det är någonting jag brinner för Dock har det ju tagit mig ett tag att inse det, och kanske hade jag aldrig insett det om jag inte begett mig ut i arbetslivet istället för att studera. Så trots att jag inte trivs på min arbetsplats så är jag mycket nöjd med att det har fått mig att inse vad jag vill göra

Våren är lite skum här också, men det förväntas den väl vara häruppe i norr vid den här tiden av året...

• Pumpkin

Jenny_Åland:
    Åh, ja det var ju inte lika trevligt

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare