Glitter tråden...2
oj jess vilka bilder är det? Vad har dem för siffra framför?? :?
jaha...du menar sida?
Karin hur gar det pa jobbet med Leo?! :)
oj jess vilka bilder är det? Vad har dem för siffra framför?? :?
jaha...du menar sida?
Karin hur gar det pa jobbet med Leo?! :)
ylva..jag tror inte vi är med längre... vi har akt ut! :D
jess nu när allt e klart här hemma känns det avlägset att börja om..men det var kul i början! Sa Vicky... Passa pa!! Kul med nytt hus!
Nu far du massor att fokusera pa..typ kranar, väggfärg, lister, handtag till köksluckorna! :D
Tänk om jag far detta jobbet da...da blir det definitivt ingen bulle pa länge..
Har precis varit ute och dansat salsa hela kvällen...sa nu är jag trött och ganska berusad! :D :D God natt!
Pa tisdag ska jag göra mitt engelska test by the way!
haha ja jag smyger alltid in här mitt i natten da jag har datorn pa alltid... :)
Jag skulle hänga pa tork.. men... ;) Salsa är jättekul. Nästan alla mina vänner dansar salsa sa det var bara att lära sig men jag har aldrig gatt nagra kurser. Men jag vill ta kurser i samba men ingen vill hänga pa...
Igar var det uppvisning ocksa och det var en gryyyyymt snygg kille som dansade salsa...och vilken kropp!!! ( i bar överkropp!!) aghhhhh vilka moves!!!!!
Jag hoppas innerligt att allt gar bra.. men det trakiga nu är att jag far aka in själv till köpenhamn pa tisdag och ga omkring där själv...da ingen vill följa med.. :(
oh vad synd vicky. Kan du inte ta en kurs till?
Jag sitter och tänker pa hur jag ska göra min vänninas brudbukett. Den ska se exakt ut som min fast mörkröd och lite rosa.
Det borde inte vara sa svart??
Hej Anna! Välkommen tillbaka!
Den absolut bästa skidort jag känner till (och jag aker mkt skidor) är St Anton i Österrike. Min man jobbar även där sa det är perfekt! Dit kan du boka med VingAlpin, Lion Alpin, Sportresor eller själv boka hotell pa www.stantonamarlberg.com och flyg till Zürich billigast genom swiss air eller sas.
Vicky jag gjorde inte min själv, men jag tror att jag kan göra hennes. Dessutom har jag ju tid nu när det inte är mitt eget bröllop! ;)
Jag tycker difinitivt du ska skriva in dig!! Andi dansar inte heller... jag lovar jag har förökt! :D
ylva! Jag visste att jag skickat det!! :) Jag har mailat dig igen, med texten jag översatte!! :)
ok ylva jag provar maila igen...
karin jag sa ju att det var gluten!! ;) Tur att ni fatt reda pa vad det är iaf!!
Vad roligt med fler bröllop! Min vännina gifter sig 12 maj och jag ska göra hennes bukett... :o ha ha det kommer säkert att bli bra. Hon ska dessutom fa lana vara stolsöverdrag och lite musik. Andis bäst kompis (och best man!;)) ska spela pa bröllopet. En sak som jag är nervös över (och jag har inte fragat än) är om mitt ex kommer....:? har inte sett honom pa nagra ar nu och vi skildes inte som vänner direkt!
Vicky,Karin har helt rätt! Skönt att ha ett färdigrenoverat hus när familjen kommer till!
Idag har jag även hunnit skriva blanketter för brottsregisterutdrag (behövs för nya jobbet) samt att jag hade glömt lösen och användarnamn till universitets ladokutdrag.. pust..sa jag fick ringa och skaffa det med!Vad mycket att fixa för en intervju...
Sedan har jag även skickat alla inbjudningar till min tärnas babyshower. Det ska bli roligt!
wine är druvlila...