Glitter tråden...2
vilken modell har ni tittat pa Jessie? Själv gillar jag quinny vagnarna om det skulle vara dags. Absolut 3-hjuling iaf. :)
vilken modell har ni tittat pa Jessie? Själv gillar jag quinny vagnarna om det skulle vara dags. Absolut 3-hjuling iaf. :)
ylva, du maste registera kontonummer pa ebay (paypal) det är ju deras säkerhet. Det är inte riskfyllt. :)
Nu ska jag sticka till köpenhamn för min andra intervju (test). Det är i engelska muntligt, sa jag är inte sa nervös... men hall tummarna!!
heeeeeeeeej tjejer!! Jag fick högsta betyg idag!! :D :D Känner mig ganska nöjd!
Det tog bara 15 min och var över innan jag ens hunnit svettats klart! haha!!
Nu är jag dödstrött...
Ylva, eftersom du ska maila är det lättare om du betalar. Registrera dig som köpare och sa är allt klart! Det är enkelt. Det är ju kortnummret du registrerar.
www.quinny.com/
jag gillar Speedie och Freestyle av Quinny vagnarna. Jag klarar bara inte av Emmaljungas tunga, klumpiga vagnar...väger ton, och är hur svara att styra som helst! :)
tjejer... jag maste hitta en klänning till bröllopet i maj. Jag provade en skitsnygg Fred Sun klänning, perfekt passform och i brun fast den kostade 2500kr.. helt galet tycker jag.
Hittade nu en annan sida pa nätet som säljer mina favoriter Bari Jay!
Detta är ju min favorit, men finns inte i brun... vilken färg är snyggast!?
www.barijay.com/style.php&coll=barijay&showid=37#
oh nä jess....tänk pa att det är tillfälligt!! Jag tror inte du ser ut som en flodhäst!!
Klänningen är UNDERBAR! Jag gillar den mörkröda men jag har en klarröd hemma... Jag ska ju ha min bruna hatt sa jag vill ha nat som matchar..
en annan har även vaxat sig själv idag!! :o :o hahaha!!
ja jag gillar den beiga!! Men är inte den för ljus för bröllop??
den kostar $130 och den har blixtlas där bak. Jag gillar ocksa suntan bäst!! Den färgen är sa fin.. Den är väl inte fööör ljus? Jag hade flera pa vart bröllop som hade ljusguld och ljusgula klänningar..
Även med vita sjalar... Da borde den inte vara ett problem va?
Fragan nu är vilken storlek... Eftersom tärnklänningarna alla var mkt större än matten vi beställde enligt...tänkte jag köpa en mindre klänning. Min ena tärna beställde en st. 10 som var alldeles för stor och syddes in till en 8:a. Den var da för stor för mig. Ska jag beställa en 6:a?
Enligt matten är den för liten i midjan.. men om dem alla är stora...
*Lycka* tidigare köpte jag mina Bari Jay tärnklänningar + manga andra klänningar pa Bridesave. men dem har ju gatt i konkurs... sa jag letade igar och hittade www.houseofbrides.com
De har manga kända märken! Billigare än i affär.