Glitter tråden...2
klänning nr 1 är finast!
klänning nr 1 är finast!
oj vilken dag!! Jag är helt slut. Har bara matat in info... :)
Karin jag gillade klänning nr 3 av de sista!!
Här nere är det ingen snö kvar alls...
men karin ska inte färgtemat vara bla?
Turkos är ju ända snyggare... ;)
Min klänning ska komma 20 mars. Ett par veckor till. Hoppas den är lika snygg som jag vill att den ska vara! :D
Jag har precis sett Apocalypto! Den maste ni se, men den är helt brutal!!
GRATTIS VICKY!!!!!! :D :D
Önskar dig en fantstisk kväll. Manga kramar!
Jag förstar att du längtar till din resa ylva!!
Synda maste man ju ocksa göra ibland.. Som du ser hade det bra effekt ocksa!! :D :D
Är själv väldigt nyfiken pa din klänning. Min kommer 20 mars. Det är ända ganska snart. de hade tydligen manga brudklänningar att sy just nu.
Ska iväg nu till köpenhamn och ta matt för uniformen och hämta hem lite andra saker. Bara de snygga piloterna far knipa mig i gumpen! ;) hahaha!!
Jessica.. du har iaf valt dina kläder själv! ;) En annan fick ju sin garderob idag.. hahah! KJolen och kavajen ser ju bra ut.. men klänningarna... blä!! haha! Ser ut som en gammal tant!
Uniformerna är faktiskt designade av Filippa K i slutet av 90 talet. Pa 80 talet av Calvin Klein och 60-70 talet av Dior! Dags för ny design alltsa! :D
Kolla in denna sidan! Den är otroligt kul och man kan hitta manga gräsliga saker!! :D
www.uniformfreak.com/
Aka skidor... det hade ju jag tänkt i mars men nu blir det inte sa. Jag förstar att du är megasugen jess..
Vicky hade du en bra dag igar?! Fick du nat fint?
Jag kan tipsa om att kolla in Qantas uniformer...hahah! Designade av Yves Saint Laurant pa 80 talet... ahh! Och american airlines korta 60 tals klänningar! :)
karin... jag känner verkligen för dig. Dessutom förstar jag precis vad du menar. Det tär allra mest pa en själv för man vill ju inte vara tjatig!!
Han tycker säkert att du maste kontrollera allt och tjata om allt. Man hade ju inte tjatat om saker bara skött sig själva!
Det där med att inte boka tid hos radgivaren är riktigt lagt! Det ligger ju i hans intresse att ni ska klara er ur det här och finna varandra igen. Eller hur!?
Vad säger han om att du lämnar honom om det inte sker nagon förbättring?
Men jag förstar dig och kanske är den enda i hela forumet som kan säga att jag tycker att du gör rätt som ställer ett ultimatum! Man är ingen dörrmatta och man ska inte ta hur mkt skit som helst. Han far växa upp eller sta för konsekvenserna!!
Jessie.. jag tror att om jag vore gravid hade jag definitivt akt skidor. Du behöver ju inte köra med full fart hämningslöst! ;)
Hur mar du nu karin?