• Izunia

Glitter tråden...2

Nu har jag "problem"! Jag hoppas verkligen pa jobbet. Men nu har jag fatt ännu ett svar fran olympiska... Ett stort projekt i Lausanne sista veckan i maj till början av september...!!! Jag är totalt förvirrad nu. Skitbra om jag INTE far jobbet jag sökt.. annars blir det stora problem... Jag är villradig! hjälp...

Jag ska nog sla till pa klänningen ylva... men jag är fortfarande lite tveksam...

• Izunia

nu har jag skrivit till olympiska.. jag maste ta jobbet i första hand och sedan se hur det gar pa intervjun.

Ylva, jag tror du har rätt med klänningen. Annars far jag helt enkelt sälja den..

• Izunia

Anna den klänningen är jättevacker! Är det atelier diagonal? Jag gillar verkligen deras klänningar!

Jess... jag vill ju ha det jobbet jag sökt. Far ju inte betalt för praktiken pa det andra. Han förstod mig helt och hallet när jag mailade och ska halla tummarna för mig när jag ska pa intervju! ;)

Jag har inte beställt klänningen än. Men jag ska. Kommer dessutom betala $15 extra för att fa den mattbeställd. Lika bra.

• Izunia

fy för att bryta bada benen!! :o aj....

jag vaknade i morse med lock för öronen... och hur mkt jag än blaser försvinner det inte. Jag är ju döv!! Vad ska jag göra??

Jess, jag ska pa intervju pa tisdag och det är den sista...De söker ganska mkt folk men det var över 1000 sökande!

• Izunia

Jobbet är i köpenhamn jag, men innebär mkt resande.

Jag blir galen pa öronen...hör ju inget! :(

• Izunia

ylva jag behöver inte flytta. Pendlar lätt till danmark.

Jag hoppas verkligen de tycker om mig...

karin..vaxpropp... hoppas jag inte! :D :D Men de säger ju att man bör rensa öronen hos doktorn med jämna mellanrum! Framförallt musiker..

• Izunia

jag fick min ring igar förresten. Vet inte om jag sagt det. Den är sa fin och nyputsad! Saknade den verkligen dessa 2 veckor..

• Izunia

vicky jag kände likadant som du. Men det kommer att bli jättebra!!
    Men ni maste PACKA!!! halla!??? 1 vecka!! :D Det tar TID!

Idag ska jag ut och festa järnet med mina tjejkompisar! Det ska bli sa roligt. Förfest hos mig och sedan utgang i malmö.

Jag har fortfarande inte salt klänningen som du provade ylva... :( jättemanga svar har jag fatt, men nu har jag ju bara en kvar. Har salt alla separat. Dessutom är alla för langa som vill ha den du skulle ha.. :( nan kort maste ju vilja ha den snart! ahahha!

• Izunia

ja da har man precis vaknat!! ohh vad man är sliten.. var pa efterfest till kl 07.. :D

Nä.. maste hoppa i duschen...
    haha!

Andi kommer ju hem ikväll! Sa vi hörs säkert lite senare!

• Izunia

jessie vilkn fin mage!! Jättekul att se bilder!!

Igar kom andi hem och snart ska han pa massage! Jag ska själv börja jobba nu sa vi hörs senare!

Ciao!

ps... det är inte sa svart att festa in pa smatimmarna... man ska bara vara mentalt inställd pa det! :D

Svar på tråden Glitter tråden...2