Glitter tråden...2
ja hon är i himlen.... :(
ja hon är i himlen.... :(
det känns jättetungt....!! jag bara grater hela tiden fast jag vet att hon har det bättre nu. Hon är med mormor...
jag är jätteledsen för din skull ocksa ylva. det kan inte vara lätt... Det är mest ovissheten som oroar just nu va?
Ylva även om det är superviktigt att ha en positiv attityd men ibland maste man sluta latsas och bara vara pa det humöret man är. Förstar du vad jag menar?
Du maste ocksa tillata dig själv att vara nere. Men självklart ska du alltid se positivt pa framtiden och ditt liv.
Idag känner jag mig lika nere. tarar i ögonen hela tiden. ser henne framför mig överallt...
ja ylva, ak hem, ta ett bad eller en laaang dusch och lägg dig en stund. Be Bosse laga mat eller bställa hem.
En bild pa pärlan och lite ljus tände jag igar. min lilla vovve..
usch karin... inte roligt. Hoppas verkligen du frisknar till och Leo ocksa sa du slipper vara hemma. Jag undrar som ylva om Thomas är hemma varann gang?
Ylva jag förstar att du inte vill duscha i garaget!! :D Kallt....
och ingen middag blir det heller da! ;) Lite massage fran mannen kanske?
Pratade precis med mamma och hon var sa ledsen när hon kom hem och ingen som hälsade pa henne... man saknar hennes tassljud... :(
haha en rejäöl fylla... känns som om jag dricker hela tiden! :)
Jag mar ocksa bättre idag.. Fast det känns som om jag lurar mig själv med att pärlan bara är hos mamma...
En glad nyhet är att Gucci fyller 6 idag!! Maste firas!
oj karin vad trakigt! Jag hoppas verkligen det inte är eller blir nanting allvarligt. Samma sak hände min pappa och han är i topptrim. Han tränar jättemycket och äter nyttigt. men sant händer..
ylva, han har inte fatt nan present idag... jag skäms! Men han fick ett helt paket kalkonskinka... :D
oj vad läskigt karin.. vad är det som händer!! Nan konstig epidemi!
Var och sag The Queen idag. Värd att se. Helen Mirren är fantastisk men pris Charles spelas inte av rätt skadis. Liknade knappt honom.
Imorgon ska jag pa läkarundersökning i köpenhamn samt till danska skattekontoret. Dessutom ska jag fa mina matt tagna för uniformen!! :)
idag har jag varit pa läkarundersökning i köpenhamn! Sag en riktigt snygg kille där som antagligen är pilot! ;) hahah!
Uniformen kommer att vara skräddarsydd och den är faktiskt ganska snygg. Om man jämför med andra bolag. Den är mörkbla- kavaj och kjol. Ett par skor har jag redan köpt!
Men vad struligt jag har haft det med skatteverket..dansk-svensk...pust! Nu maste jag fixa ett hemvistelseintyg i sverige.