• Izunia

Glitter tråden...2

hur mailade du dem innan da? För det sa du väl att du hade gjort när jag hade översatt till engelska?

• Izunia

vad kul Jessie! Vi har ju heller inte fatt vara fotografbilder än.... Han har varit sjuk etc..sa jag hoppas det kommer snart. För det är ju faktiskt april inom kort.

Jag har mailat säljare Ylva. Hon hette Caxia eller nat sant...

• Izunia

jag ska faktiskt ta och maila honom nu. Sjuk eller inte, vi skulle fatt en cd med de bilder vi valt för godkännande innan de gick pa tryck.

Jag är skitförbannad pa 1koo!! Fick mail tillbaka att de inte hade färgen "suntan" heller... bara typ 4 färger. Da blev jag förbannad och skrev att det är falsk marknadsförning att skriva att de har typ 20 olika färger pa hemsidan!
    Fragade ocksa varför de inte hört av sig till mig tidigare och att de säkert inte hade hört av sig alls om jag inte mailat och fragat!! "try to be understanding.." Lätt! :[

• Izunia

jag är totalt slutkörd!! Har stort prov imorgon och jag orkar inte plugga mer nu..ska upp kl 08 och plugga vidare.

Har fatt tillbaka pengar för klänningen..men jag är lika glad för det.. vill liksom ha en klänning...inte pengarna! :(

Din Martin är sa duktig Jess! Det ska han ha mkt cred för! :) Har du inga nya bilder pa dig??

Karin, Vad var det för en du träffade idag? Min tvilling?? :D

• Izunia

hej tjejer! Hur gar det?

Ännu en hard dag idag och ser fram emot en likadan imorgon med. Prov igen imorgon... pust!

Ha en trevlig kväll!

• Izunia

oh far jag ocksa komma Karin!!? ;)

Huset ser jättefint ut vicky!! Trivs du där nu? Ljust och mysigt ser det ut att vara!

Min helg börjar idag! :) Men är ju slut som vanligt och somnar nog snart.

KLänning maste jag ju hitta nu...och brun ska den va. Ska till malmö och kolla. Vet inte om det finns nat i Kpn..

• Izunia

Jess I miss u too!!! :)

Proven har gatt bra. Har haft 100%. Sista skriftliga provet var igar.. pust! Nu ska ha 3 dagar service... Skönt med lite omväxling dock. Där är dock en tjej som vi tror kommer att bli utsparkad... :( jättesnäll tjej men passar absolut inte jobbet - Tyvärr.

Det där med klänningen verkar skumt Ylva. Jag ska skriva in en negativ feedback pa ebay. När betalade vi klänningen? Skulle den komma i mitten pa mars?

• Izunia

Nu har jag skickat en Dispute Notice till ebay ang säljaren. Hoppas allt gar som det ska. I värsta fall far du väl pengarna tillbaka...men star utan klänning... :(

Deb betaldes 2 feb och säljaren existerar inte längre pa ebay.

• Izunia

ylva det betyder att man anmäler klagomal. Vi borde fa tillbaka pengarna utan problem. det är det fina med paypal.

Jess gallringarna var skitharda och jag fattar inte hur hon slank förbi. Men utbildningen klarade hon inte. Ibland är det väl nagra som lyckas pa intervjuerna...
    Hon är väldigt snäll... men det är korna i hagen ocksa...!

• Izunia

Ja jag haller med karin. Köper man ska de ta och sy upp. Hatar när folk inte haller sin del av avtal...

Jag är dödstrött nu och har kunder ikväll.. pallar egentligen inte och jag har sagt till att det nog inte blir mer i framtiden.. Det är synd... :( men jag hinner inte. Maste fa vara lite ledig. Jag har fatt fast tjänst from 28 maj förresten!!! :D

Svar på tråden Glitter tråden...2