• Izunia

Jag vet att den inte är lika nice som den andra klänningen men nu börjar jag ju fa panik och denna säljes pa ebay (original) och jag far den levererad direkt. Behöver inte vänta pa att fa den uppsydd.

Ska till malmö pa söndag och kolla först. De brukar ha marknader da och ibland har de skitsnygga klänningar för 500-lappen.

• Izunia

har ingen aning. ska kolla om jag fatt svar nu... Nope inget..

• Izunia

jag vet hur du känner ylva.. jag är lika besviken. Ska buda pa den där bari jay klänningen idag. Hoppas bara hon vill ta emor svenskt kreditkort. Jag kan alltid skicka klänningen genom en kompis i usa, men ibland vill de bara ta emot amerikanska kort...

Annars? Idag maste jag till kiropraktorn igen. Min rygg är katastrof.
    Pa utbilningen pabörjar vi idag service..det ska bli spännande . :)

• Izunia

Ylva, kolla pa 1koo.com och kolla vad de har för olika modeller.

Jag har precis vunnit min klänning pa ebay!! :) Hoppas den passar..

Jag har inte hört nat än fran ebay ang din klänning.. har du kollat pa ebay om den finns nan säljare som säljer exakt samma saker som din säljare? Det kan vara samma fast under annat namn.

• Izunia

den första var exakt!! Jag tror säkert dem gör ändringar!

• Izunia

ylva vi maste nog se till att fa tillbaka pengarna fran ebay först..eller?

• Izunia

hej hej.. jo da har man presic kommit hem fran köpenhamn... lite gladare och lite mer onykter! :) nu ska jag slänga mig i sängen... talk tomorrow!

Puss...

• Izunia

Vicky det är manga klänningar pa gang här. Ylva ska pa bal, Karin ska vara tärna och jag ska pa bröllop. Eftersom min mamma ska ha 50 ars fest i juni, kom jag pa att jag ju kan ateranvända min klänning.

Efter en smärre bakfylla har jag nu städat (hade verkligen behövt tvätta fönster.. men nej. Inte idag..!) och ska fika i solen i Malmö!

Ciao!

• Izunia

hej girls!! Da har man varit en snabb runda i ryssland idag! ;)

Hade en riktigt trevlig besättning samt en captain McDreamy! :D

Karin vad trist att ni bada är sjuka... igen!!

Svar på tråden Glitter tråden...2