• Izunia

Glitter tråden...2

hahahaha! Det var verkligen roligt!! :D

Jag tror att mina ex hatar mig! hahaha!! Jag är san Bitch! Med stort BBBBB! :D Hade jag ringt hade dem dött av shock eller lagt pa....;)

Nä men det är klart att man ska utnyttja sina kontakter. Kul att Bosse kommer bra överens med dem, annars hade det kunnat bli svartsjukedrama...hahah!

• Izunia

hahaha! :) jag lovar! kanske vet ikväll. Synd att vi inte flyger till Bromma..bara arlanda..

• Izunia

kul att ni verkar komma pa rätt spar Vicky!! Toppen! Vi ger alla too much info pa denna traden! Det är väl bra att kunna göra det!?

Nu ska jag kolla pa let´s dance och plugga... upp tidigt imorgon igen! Min helg börjar mandag!

• Izunia

härligt att ga upp kl 06 en söndagsmorgon! Eller hur tjejer!? :)

Jag är saaaa trött!! Sa skönt att det är weekend imorgon! :D

Det var mest det jag ville säga.... :)

• Izunia

ohh vad jag är arg!!! :[

fick precis mail fran 1koo...
    Min klänning skulle ju egentligen komma imorgon!

"Sorry to let you know that the color you ordered for the dress is not available now. we can't make the dress for you.
    Would you like to accpet other colors such as white, ivory,yellow,red?
    Sorry for the delay and inconvenience.if not, we will refund the payment to you.
    please be understanding.
    Waiting for your email.
    best regards,
    Sunnie"

men vad fan!!! Jag blev riktigt förbannad och skickade detta...

"That is REALLY disappointing to find out 1 day before the dress should arrive!!!
    When I ordered the dress there was no such problem with the color. Why didn´t you email me about this earlier?! When will you have the color brown again?"

Tycker inte ni att det är riktigt daligt!!?

• Izunia

Jag skulle ha klänningen 12 maj sa än är där tid... men jag tycker det är saaaa oprofessionellt! :[

Vad hemskt med din kollega Jessie... Det där är jätteläskigt för man har ingen kontroll och vad som helst kan hända..

• Izunia

Jag har fortfarande inte fatt nat svar efter mitt senaste mail... Börjar faktiskt bli riktigt irriterad och mega besviken. Jag vet att jag kan fa tillbaka pengarna men det är inte det det handlar om... :(

Ska se Nina Frisk pa bio idag med mamsen hade jag tänkt.

Ylva jag har inte fatt nat svar fran din heller. Maila dem igen!

• Izunia

Yes da har jag fatt mitt schema äntligen!! :)

Den 3 april börjar min första resa... till st petersburg!!
    Sedan har jag Dublin, Athen, Manchester, Zürich, Frankfurt.....

• Izunia

än har jag inga flyg till stockholm..tyvärr men det kommer säkert sa smaningom!! Da ska vi fika!! :)

• Izunia

hah vad kul ylva!

Tyvärr stannar jag inte längre än 50 min dessa ganger.. men resten av mnaden hoppas jag pa längre stopp. Har inte fatt det schemat än.

Jag är lack pa att jag inte fatt nat mail ang klänningen än!! Har paminnt dem att de inte svarat pa mitt senaste mail.... :[

Ylva inget svar pa din klänning heller? Har du mailat dem igen??

Svar på tråden Glitter tråden...2